خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد خبر داد

برگزاری ۳۰ جشن در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران صالح آباد به مناسبت نیمه شعبان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد از برگزاری ۳۰ جشن در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران صالح آباد به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۵۴
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ولیعصر(عج) اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه شعبان و اعیاد شعبانیه بیش از ۳۰ مراسم جشن به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران صالح آباد با حضور عموم بانوان برگزار شد.

وی تصریح کرد: جشن تکلیف و جشن بندگی برای بیش از ۵۰ نفر از دانش آموز دختر بسیجی، تهیه و توزیع بسته معیشتی برای نیازمندان، اهدا کمک سیسمونی و کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند، اعطای وام‌های صندوق قرض الحسنه به بسیجیان و برگزاری نشست‌های روشنگری و سواد رسانه نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد خاطر نشان کرد: ختم زیارت عاشورا و دعای توسل، برگزاری مراسم ختم میلیون‌ها شاخه گل صلوات نذر ظهور منجی عالم بشریت، اقامه نماز استغاثه و نماز هدیه به امام زمان(عج) در روز نیمه شعبان، پخت و توزیع آش و شله زرد نذری، تجلیل و تقدیر از فعالان بسیجی نیز به همت بسیجیان برگزار شد.

وی بیان کرد: شرکت فعالان مجازی پایگاه‌های مقاومت در رویداد بزرگ تولید و نشر محتوا در فضای مجازی نیز از جمله برنامه‌های اجرایی بود.

قاسملو تصریح کرد: در حرکت جهادی، در استقبال از سال نو و ماه مبارک رمضان، مساجد وپایگاه‌های مقاومت توسط گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت غبارروبی می‌شود و همچنین ثبت‌نام  راهیان نور بسیجیان برای اعزام به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در روزهای پایانی سال در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات