در فینال اولین رویداد تولید محتوای فرهنگی هنری دانش‌آموزان در زاهدان مطرح شد:

نخبگان و استعدادهای درخشان یکی از ثروت های ارزشمندی برای هر کشور و نظام است

سردار شفائی گفت: مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است که عصاره این سرمایه ارزشمند وجود نخبگان و استعداد‌های درخشان به حساب می‌آید.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۸۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرداراحمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در اولین رویداد تولید محتوای فرهنگی هنری دانش‌آموزان که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی آزادگان زاهدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهداء و نخبگان گفت: یکی از ثروت های ارزشمند هر کشور و نظام نخبگان و استعدادهای درخشان آن کشور و نظام هستند و یکی از کارکرد‌های مجموعه آموزش و پرورش و بسیج باید پیوسته متمرکز و تلاش کنند احصاء و شناسایی نخبگان و کشف استعداد‌های درخشان است در عرصه های مختلف است.

وی افزود: اگر بتوانیم نقش و  کارکرد خودمان را در شناسایی استعداد‌ها و نخبگان به خوبی ایفا کنیم، شک نداریم که خواهیم توانست در حل مسائل استان و کشور کمک شایانی کرده باشیم.

سردارشفائی با بیان اینکه مهم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است، تصریح کرد: عصاره این سرمایه ارزشمند وجود نخبگان و استعداد‌هایی است که باید قدر بدانید و متوجه باشید که خداوند متعال یک نعمت بی‌بدیل را در اختیار شما قرار داده و شایسته آن است که با همه ظرفیت از این استعداد ارزشمند خدادادی نهایت استفاده را ببرید.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: خواسته همه مسئولین، دلسوزان نظام و خدمت‌گزاران این است که این استعدادرا از یک وضعیت شخصی به یک وضعیت ملی تبدیل کنید و خودرا متعلق به مردم و نظام بدانید.

وی تصریح کرد: اگر این نگاه ایجاد شود همه شما قطعاً با همه توانی که دارید روز به روز بر ظرفیت و توان خود خواهید افزود و در این جایگاه باعث آبرو و عزتبرای انقلاب و خانواده های خود می‌شوید.

شفائی گفت: با همت بلندی که متولیان این عرصه دارند زمینه را فراهم می‌کنند تا روز به روز ارتقا پیدا کنند و وظیفه ما بعد از شناسایی باید حمایت و هدایت‌های پیوسته‌ای باشد تا بتوانیم با کمک هم به آرمان ارزشمندی برسیم.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: دانش آموزان و نخبگان دارای ارزش و جایگاه بسیار بالایی در استان هستند که برای مردم و نظام اثرگذار هستند که امروز دشمنان قسم خورده ملت ایران روی دانش آموزان تمرکز کرده اند، دشمن روی استعدادهای ارزشمند و نخبگان حساب ویژه از باز کرده است و از این جهت باید بسیار مراقبت کرد و حساسیت داشت تا از این فتنه دور باشید و از هر تهدیدی مراقبت کنید که نقش اساسی که در جامعه مد نطر است به آن دست یابید.

ارسال نظرات