فرمانده سپاه الغدیر:

جهاد امید آفرینی، تبیین و خدمتگزاری؛ سه عرصه جهادی مسئولان استان در مقابل جنگ ترکیبی وشناختی دشمن

فرمانده سپاه الغدیر گفت: باید همه ما مسئولان در راستای این سه جهاد هرآنچه در توان داریم برای مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن به کار ببندیم.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۸۷
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد؛ انقلاب اسلامی را میراث هزاران شهید گلگون کفن دانست و گفت: هدف والای انقلاب اسلامی ایجاد تمدن اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است که امیدواریم بتوانیم در این مسیر به خوبی گام برداریم.
وی افزود: وظیفه ما حفظ و حراست از این نظام الهی است و باید متوجه این موضوع باشیم که عمر مسئولیت و زندگی کوتاه است و وظیفه ما که لیاقت  خدمت به مردم را پیدا کردیم بسیار خطیر و سنگین است و باید هر کدام در هر کجا که قرار داریم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.
سردار زارع کمالی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این مطلب که علی رغم جنگ همه جانبه دشمن علیه کشورمان و فشار‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و.. که به مردم تحمیل شده، اما این مردم پای کار نظام ایستاده اند ابراز داشت: اگر در راه این مردم جان بدهیم رواست مردمی که لحظه‌ای از اصول و ارزش‌های انقلاب پا پس نکشیدند و با همه نقشه‌های شوم دشمنان از مسیر خود برنگشتند بنابراین خدمتگزاری این مردم جای شکر داشته و امیدواریم بتوانیم نوکر خوبی برای این مردم بزرگ باشیم.
فرمانده سپاه استان، جهاد امید آفرینی، تبیین و خدمتگزاری را سه عرصه جهادی مسئولان استان دانست و گغت: باید همه ما مسئولان در راستای این سه جهاد هرآنچه در توان داریم برای مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن به کار ببندیم.
وی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیح شهید منتظر قائم را فردی متدبن، انقلابی، وقت گذار و کم توقع معرفی کرد و اظهار داشت: امیدوارم این برادر عزیز که سالیانی زیادی است ایشان را می‌شناسم با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) در این عرصه خدمتگزاری نیز با کمک مردم ولایتمدار و شما بسیجیان جان بر کف موفق باشند.
سردار زارع کمالی در پایان از تلاش‌های سرهنگ چوکار نیز در دوره ۴ ساله فرماندهی این ناحیه قدردانی کرد و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.
گفتنی است در مراسم امشب سرهنگ جوکار فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم پس از ۴ سال و ۸ ماه و ۲۳ روز مسئولیت تکریم و سرهنگ حسین آزادی نژاد به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.
همچنین صبح امروز نیز طی مراسمی سرهنگ علی نوری زاده معاون سابق هماهنگ کننده سپاه الغدیر تکریم و سرهنگ عباس جوکار به عنوان معاون جدید این معاونت معارفه شد.
شایان ذکر است پیش از این سرهنگ نوری زاده به عنوان جانشین سپاه الغدیر استان منصوب شده بود.

ارسال نظرات