خبرهای داغ:
به مناسبت اعیاد شعبانیه جشن باشکوهی جهت بیعت و تجدید عهد بسیجیان و خانواده آنها بخصوص نونهالانشان با شهدا و امام شهدا و در رأس آنها حضرت بقیه الله اعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باحضور مردم و همراهی جوانان و نوجوانان انقلابی در مسجد صاحب (عجل الله تعالی فرجه الشریف) منعقد گردید.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۱۳
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴حضرت امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت اعیاد شعبانیه جشن باشکوهی جهت بیعت و تجدید عهد بسیجیان و خانواده آنها بخصوص نونهالانشان با شهدا و امام شهدا و در رأس آنها حضرت بقیه الله اعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باحضور مردم و همراهی جوانان و نوجوانان انقلابی در مسجد صاحب (عجل الله تعالی فرجه الشریف) منعقد گردید.

فرمانده ی گردان116حضرت امام حسین(علیه السلام) ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و ولادت حضرت ولیعصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) گفت: ماه شعبان یکی از سه ماه پر فضیلتی است که هر انسان مومنی می تواند از آن برای نزدیک شدن به پروردگار و پیامبر او یاری جوید و خود را چشمه سار این ماه پاک نماید و به سوی کمال رود.

این فرمانده در ادامه بیان داشت: کسب معرفت در خصوص امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  امری مهم و ضروری است که در این زمینه ترویج فرهنگ مهدوی و بیان وظایف منتظران حضرت بسیار حائض اهمیت است که در این راستا برگزاری جشن و شادیانه تاثیر مهمی در تثبیت و ترویج ارزش ها دارد.

ایشان در شرح این شادیانه ادامه داد: در این ضیافت برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی بصیرتی و معرفت افزایی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل، مولودخوانی و پخش نماهنگ های «بیعت میکنم»، «سلام فرمانده ی ۱و۲» ، مسابقات «رنگ آمیزی» و «دلنوشته» برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها