مراکز اقامتی کردستان با رعایت شئونات ماه رمضان، خدمات مطلوب به گردشگران ارائه دهند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: امسال با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه رمضان باید ضمن ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، حرمت این ماه در تأسیسات گردشگری استان رعایت شود.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۳۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، آرمان وطن‌دوست، امروزدر نشست ساماندهی و شیوه خدمات‌رسانی مراکز اقامتی و پذیرایی سطح استان در ماه مبارک رمضان که با حضور دستگاه‌های مرتبط نظارتی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز و به‌منظور نظارت بر عملکرد و فعالیت واحد‌های گردشگری و همچنین کنترل نحوه ارائه خدمات به مسافران، طرح ویژه بازدید نظارتی بر تأسیسات گردشگری استان آغاز شده و تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و رستوران‌ها باید با رعایت شئونات این ماه مبارک و همچنین ضوابط و مقررات مربوطه، فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه دهند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با اشاره به نظارت مستمر و تمام وقت بر واحد‌های گردشگری کردستان، بیان کرد: طرح تشدید بازدید و نظارت بر اماکن اقامتی و گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران تا پایان این ایام اجرا و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: حضور مستمر و منسجم دستگاه‌های نظارتی از جمله صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، تعزیرات، مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر ارگان‌های نظارتی نیز در این ایام به‌منظور بازرسی کامل بر تمامی واحد‌های صنفی و خدمات‌رسان ضروری است.

وطن‌دوست با بیان اینکه تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های فرهنگی استان است، یادآور شد: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شود تا مسافران که به استان وارد می‌شوند در کنار بهره بردن از اماکن تفریحی، تاریخی و گردشگری با فرهنگ اصیل مردم منطقه نیز آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات