خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) :

کاشت نهال بمناسبت روز درختکاری، هر نهال به نام یک شهید

به مناسبت روز درختکاری برنامه کاشت نهال توسط نیروهای بسیجی و پایوران گردان 124حضرت امام حسین (علیه السلام) در محل گردان انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۴۵
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت روز درختکاری برنامه کاشت نهال توسط نیروهای بسیجی و پایوران گردان 124حضرت امام حسین (علیه السلام) در محل گردان انجام شد.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) گفت: مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص اهمیت روز درختکاری و کشت نهال فرمودند: این را همه‌ برادران و خواهران عزیز ما بدانند که کاشت درخت یک حرکت دینی و انقلابی است، کاری است که منشأ دینی دارد و منشأ انقلابی دارد و امروز هر کسی که در این زمینه فعال است ، بداند که دارد یک کار انقلابی انجام میدهد و یک کار دینی انجام میدهد، البته کاشتن ، مرحله‌ی اول کار است ، نگهداری هم مرحله‌ بعدی است؛ یعنی نگهداشتن درختان و حفظ درختان هم بسیار مهم است که بایستی رعایت بشود.

وی با بیان اینکه، درخت یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های خداوند متعال است، ادامه داد: طبیعت یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از تجلی آفریدگار عالم است، این مناسبت‌ها بهانه‌ای است، تا نعمت‌های بی‌پایان خداوند متعال را برشماریم و روحیه شکرگذاری را در جامعه اسلامی نهادینه کنیم.

وی در ادامه افزود: در راستای فرمایشات فرمانده کل قوا در خصوص اهمیت روز درختکاری و کشت نهال به نام یک شهید ، بصورت خودجوش در محل گردان به این امر دینی و انقلابی پرداخته شد.

ارسال نظرات