زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بااشاره به اینکه امروز انتظار مردم از سپاه کمک در تمامی صحنه ها برای حل مشکلات کشور است،یادآور شد: چرا که سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بابد جهادی عمل کند.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۷۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ دوازدهمین جشنواره مالک اشتر در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار شد. 

پاسداران برای دفاع از دستاوردهای انقلاب جهادی عمل می کنند

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) در این جشنواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر امسال با شعار «تکوین و تکامل قدرت سپاه» برگزار شد. 

  وی گفت: جشنواره مالک اشتر نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پرتلاش است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا کرده‌اند و به صورت مؤثر و همه جانبه در پیش‌روندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولین خود گام برداشتند.  

وی در ادامه با بیان اینکه برای حل مشکلات و مسائل موجود در جامعه مسئولین میبایست با وحدت و همدلی بصورت جهادی پای کار بیایند،تصریح کرد:برای تحقق این مهم میتوان از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد.  

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به میدان آمده و تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بکار گرفته است،افزود:باید برای تحقق جهاد تبیین که مطالبه اصلی رهبری است تمام توان خود را بکار بگیریم.  

وی در پایان بااشاره به اینکه امروز انتظار مردم از سپاه کمک در تمامی صحنه ها برای حل مشکلات کشور است،یادآور شد: چرا که سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بابد جهادی عمل کند.     

ارسال نظرات