برگزاری آیین رونمایی از کتاب #مهاجر آسمان، زندگی نامه سر لشکر خلبان علی کیارش

آیین رونمایی از کتاب #مهاجر آسمان، زندگی نامه سر لشکر خلبان علی کیارش،تألیف فریدون کریمی والا در روز گرامیداشت شهید،به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان.
کد خبر: ۹۴۹۸۶۷۹
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ آیین رونمایی از کتاب #مهاجر آسمان ،زندگی نامه سر لشکر خلبان علی کیارش،تألیف فریدون کریمی والا در روز گرامیداشت شهید،به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان.
_در این کتاب به ابعاد مختلف و گوناگون شخصیت اجتماعی ،حرفه ای،انقلابی،ورزشی،هنری سر لشکر خلبان علی کیارش پرداخته شده است.این کتاب در تیراژ ۱۰۰۰نسخه و توسط انتشارات ملی ،،شاهد،،چاپگردیده است.
در این مراسم که با حضور مسيولین استان به ویژه خانواده های محترم شهدا و ایثارگران در مجموعه فرهنگی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان برگزار و رونمایی شد نویسنده کتاب در جمع مدعوین به بیان گوشه ای از دلاوری‌ها و عملیات های موفق خلبان کیارش پرداختند و همچنین از کلیه افرادی که در این مسیر ایشان را یاری کردند به ویژه خانواده محترم شهید؛ اهالی محترم روستای ایمان آباد (ازنا سکوند زادگاه شهید) قدر دانی کردند.
با توجه به محتوای غنی و پارامترهای متعددو ابعاد متفاوت زندگی اجتماعی شهید کیارش در کتاب ،،مهاجر آسمان ،،به نویسندگی فریدون کریمی والا،مقدمات چاپ دوم این کتاب وزین در آستانه برگزاری کنگره ملی ۶۵۵۰شهید استان لرستان فراهم گردیده است.

ارسال نظرات