خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی و هنر تجسمی در هندیجان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برپایی نمایشگاه نقش خیال در سالن خلیج فارس شهرستان هندیجان به مناسبت ولادت حضرت امام زمان (عج) خبر داد .
کد خبر: ۹۴۹۸۸۳۳
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

حسین افشار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان با تبریک میلاد حضرت امام مهدی (عج) اظهار داشت: در این نمایشگاه که با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه سپاه و دیگر مسئولین شهرستان هندیجان افتتاح شد ۵۰ اثر فاخر از آثار نقاشی استاد عطشانی برگرفته از دنیای واقعی و تخیلات استاد در معرض دید عموم قرار گرفته شده است.

 

وی افزود: این نمایشگاه به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام مهدی(عج) از ۲۰ الی ۲۷ اسفند همه روزه ساعت ۸ صبح الی ۲۰ در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان هندیجان پذیرای علاقمندان به هنر تجسمی ( نقاشی) می باشد.

 

وی بابیان اجرای دیگر برنامه های متنوعی فرهنگی ، هنری و مذهبی و تعامل خوب ناحیه سپاه هندیجان گفت : ازحمایت های خوب برای ترویج فرهنگ هنر با همکاری فرمانداری، ناحیه سپاه و مجموعه بسیج و هنرمندان شهرستان شده که از تلاش های روابط عمومی ناحیه سپاه در انعکاس به موقع اخبار و تصاویر دراین رابطه تقدیر و تشکر می شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها