خبرهای داغ:
اردوی فرهنگی زیارتی یادمان شهدای شلمچه، با مشارکت واحد روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و کانون بسیج جامعه پزشکی خرمشهر برگزار شد
کد خبر: ۹۴۹۸۸۶۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر این اردو به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و همکاری و مشارکت روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و همراهي کادر پزشکی و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر به مناسبت بزرگداشت روز شهدا و راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب برگزار شد. 

 

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی در همین زمینه گفت : در این اردوی معنوی  برنامه های متعدد ی از جمله مراسم قرائت زیارت پر فیض عاشورا درجوار مضجع و مزار  شهدایِ  والامقام و نام آور و در عین حال گمنامِ آرمیده در این مکان مقدس، و مداحی اجرا شد و پس از اتمام مراسم در هوای بهاری و در محوطه نمایشگاهیِ یادمان شهدای شلمچه، از حاضرین با صبحانه گرم پذیرایی شد.

 

وی افزود؛ کارکنان در ادامه به بازدید از  محوطه ی غرفه های  نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی موجود در جوار مشهدالشهدای شلمچه پرداختند. 

 

ایشان خاطر نشان کرد؛ اجرای چنین برنامه های معنوی در تجدید روحیه و به دست آوردن حال خوش برای کارکنان برای ادامه مسیر ضروری است و شرکت کنندگان در این اردوها از گنج های تمام نشدنی و با ارزش 8 سال دفاع مقدس بهره برداری می نمایند. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها