هدیه ای ارزشمند سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری سپاه فتح به دانش آموزان

به همت سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان کهگیلویه و بویراحمد، مجتمع 18 کلاسه راهیان کوثر در حال احداث میباشد.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۷۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران ومعماری استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس سعید وحید مهر مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:مجتمع ۱۸ کلاسه موسسه راهیان کوثر با زیربنای ۳۶۰۰ متر مربع در سه طبقه در حال احداث می باشد که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است این مدرسه ۷۰۰ دانش آموز را درمقطع ابتدایی و متوسطه اول تحت پوشش قرار بدهد.

وی بیان کرد: این پروژه در اسفند سال ۱۴۰۰ با تدبیر فرماندهی سپاه فتح و همکاری موسسه راهیان کوثر و سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح آغاز شد و هم اکنون در مرحله عملیات اجرای سفت کاری می باشد.

وحید مهر بیان کرد: کلیه عملیات طراحی ،محاسبه ،نظارت ،مدیریت فنی ،این پروژه توسط تیم دفتر فنی بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح انجام شد و عملیات اجرای آن توسط تیم بسیج مهندسین عمران سپاه فتح و موسسه راهیان کوثر استان به صورت امانی و با کمترین هزینه در حال اجرا می باشد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با توجه به پیگیری بعمل آمده با مدیر کل نوسازی استان و قول مساعدی که دادند قرار است که پروژه تا اوایل مهرماه ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره برداری برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار