خبرهای داغ:

ارتقاء کیفیت پوشش ارتباطی در یادمان های دفاع مقدس

مدیرکل منطقه جنوب غرب رگولاتوری از پایداری ارتباطات در مسیر راهیان نور، مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه و مهران و یادمان‌های شهدا در استان‌های خوزستان و ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۷۶
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، علیرضا ملکی جهان با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور از ابتدای اسفند ماه سال جاری در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا گفت: از نیمه دوم سال جاری، کارگروه ویژه‌ای با همکاری اپراتور‌ها و ستاد راهیان نور در این اداره‌کل، به منظور ارتقاء کیفیت پوشش ارتباطی و رضایتمندی زائران راهیان نور تشکیل شد.

 

ارتقاء کیفیت پوشش ارتباطی در یادمان های دفاع مقدس

 

مدیرکل منطقه جنوب غرب رگولاتوری عنوان کرد: درایوتست محور‌های مواصلاتی، بررسی و رفع تداخلات و رومینگ بین‌الملل، تامین سوخت سایت‌های پرتابل، بازدید میدانی از محل یادمان‌ها و پیگیری بسته‌های تشویقی و فرهنگی اپراتور‌ها از جمله اقدامات انجام شده توسط این کارگروه است.

 

وی افزود: علاوه بر این، با اعزام تیم‌های فنی و عملیاتی، وضعیت ارتباطات در این مناطق به صورت دوره‌ای و برخط پایش شد. همچنین درایوتست‌هایی از محل‌های عملیاتی در استان خوزستان و ایلام توسط کارشناسان این اداره‌کل انجام و با همکاری اپراتور‌ها مشکل پوشش ارتباطی سایت‌ها در مسیر‌های راهیان نور و یادمان شهدا، برطرف شده است.

 

ملکی جهان، استفاده از فیبرنوری، اضافه کردن چند لینک رادیویی، استفاده از سایت‌های پرتابل و بهینه‌سازی سایت‌های موجود را از جمله اقدامات موثر برای افزایش پایداری ارتباطات در مناطق عملیاتی استان‌های ایلام و خوزستان دانست و بیان کرد: پشتیبانی خدمات همراه در یادمان‌های منتخب، ارائه خدمات برخط و اهدای بسته‌های فرهنگی به زائران نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

 

۲۱ یادمان شهدا در خوزستان قرار دارد که از این تعداد مدیریت هفت یادمان بر عهده سپاه است و همه اردوگاه‌های سپاه پاسداران برای اسکان کاروان‌های راهیان نور آماده هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها