خبرهای داغ:
معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

جذب ۱۲۸۰ تن قیر رایگان برای بازآفرینی شهری خوزستان

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری استان در محلات هدف یک هزار و ۲۸۰ تن قیر رایگان جذب و در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۸۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ محمد جامع  با اشاره به جذب سهمیه قیر رایگان برای بحث بازآفرینی شهری در خوزستان اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری استان در محلات هدف یک هزار و ۲۸۰ تن قیر رایگان جذب و در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه این مقدار قیر دارای ارزش ریالی بالایی است و کمک خوبی به اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری می‌کند، افزود: این میزان قیر در راستای بهسازی و روکش آسفالت معابر و خیابان‌ها به شهرداری‌های ۷ شهر استان اختصاص یافته و تحویل داده شده است.

 

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: شهرستان اهواز با ۶۸۰ تن قیر بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده است. همچنین شهرستان‌های شیبان با ۲۰۰ تن و هندیجان با ۱۲۵ تن قیر پس از اهواز به ترتیب بیشترین سهمیه دریافت قیر را به خود اختصاص داده‌اند.

 

جامع ادامه داد: سهمیه قیر بازآفرینی شهری خوزستان به شهرهای اهواز، شیبان، هندیجان، حمیدیه، لالی، هفتکل و گتوند اختصاص یافته است.

 

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در استان در محلات هدف بازآفرینی شهری استان مطابق با برنامه ششم توسعه کشور مصوب شد و این برنامه‌ها از سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها