دوره توانمندسازی مشاوران اسلامی ازدواج و طلاق در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد

زنجان _ مسئول معاونت اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری دوره توانمندسازی مشاوران اسلامی ازدواج و طلاق در سپاه استان خبر داد و گفت:هدف از برگزاری این دوره کاهش آسیب های اجتماعی و مشکلات زوج های جوان است.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۸۶
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

سرهنگ قاقه‌ای در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ از برگزاری اولین دوره توانمندسازی مشاوران اسلامی ازدواج و طلاق به همت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد و اظهار داشت:این دوره در دو بخش ازدواج آسان با سخنرانی استاد بازیان و پیشگیری از طلاق با سخنرانی استاد مصطفوی در مرکز آموزش بسیج امام صادق (ع) برگزار شد.

وی عنوان کرد :هدف از برگزاری این کارگاه  توانمندسازی بسیجیان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات زوج‌های جوان است .

قاقه‌ای با تاکید بر اینکه مشاوران و کارشناسان بسیجی پس از گذراندن دوره توانمندسازی مشاوران اسلامی ازدواج و طلاق در حوزه ها، پایگاه‌ها و مساجد حضور خواهند داشت، گفت:امروز متاسفانه شاهد افزایش طلاق بین زوجین هستیم که امیدوارم با برگزاری چنین دوره‌هایی بتوان در خصوص این مسئله اقدامات ارزشمندی صورت بگیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف ما پرورش مشاوران با نگاه اسلامی و قرآنی است، تصریح کرد:امروز خانواده‌ها از سبک زندگی ایرانی اسلامی فاصله گرفته اند و هدف ما راهنمایی و هدایت خانواده‌ها به سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دوره توانمندسازی مشاوران اسلامی ازدواج و طلاق برای اولین بار در سپاه استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: توانمندسازی برای چگونگی رفتار با همدیگر، درک مناسب از همسر، چگونگی رفتار با اطرافیان و فرزندان برای کاهش تنش‌ها و ارتقای کیفیت زندگی از اهداف دیگر برگزاری این دوره است.

ارسال نظرات