خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

علم، مولفه اقتدار و تولید ثروت کشور است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اختتامیه جشنواره جهاد گران علم و فناوری استان قزوین عنوان کرد: علم تولید اقتدار و مولفه پیشران تولید ثروت کشور است.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۰۶
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی، اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان قزوین در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اختتامیه جشنواره جهاد گران علم و فناوری استان قزوین بیان کرد: اهل علم آبروی ما و بسیار ارزشمند هستند که هیچ قیمتی نمی توان روی آن گذاشت. سپاه پاسداران فدایی ملت است و در تمام سختی ها از ابتدا تا انتها تعلل نخواهیم کرد و با اقتدار به میدان می آییم.

وی افزود: رهبر انقلاب درباره بیانیه گام دوم به یکی از علما فرمودند که روی این بیانیه کار شود که جزو اسناد ماندگار شیعه است که نویسنده و خلق کننده این سند، خود در صدر بوده و جز پیشقراولان و دربطن ماجرا بوده است.

سردار آتانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام فرمودند راه های پیش روی ما آسانتر از راههای رفته است. رهبرانقلاب فهم خود را با اتصال به قرآن به رخ جهانیان کشیده و بالاترین نقشه راه کشور را در علم و پژوهش می داند.

وی اظهار داشت: رهبری فرمودند علم را برای تولید قدرت و اقتدار و جبران عقب ماندگی ها لازمه اصلی کشور است. در بسیاری از حوزه ها جز برترین ها و هم تراز با قدرتها هستیم و با تولید علم باید حق خودمان را از دنیا بگیریم. در پیچ تاریخی دنیا در حال تغییر است و شیب قدرت از غرب به آسیا خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: اراده می کردند در هرنقطه کشور پایگاه می زدند، دارایی ها را می بردند و جزایر کشور را اشغال می کردند اما شاه کشور خبر نداشت. امروز اقتدار کشور به سلطه جویی استعمار پایان داده است. دیگر دوران تعیین تکلیف برای دهکده جهانی تمام شده است.

وی در پایان گفت: در اغتشاشات اخیر که با جنگ مجازی بزرگترین جنگ جهانی و ترکیبی راه انداختند و فکر کردند با عوض ‌کردن چند پارچه یک دلقک را به مردم تحمیل کنند اما بدانند اینجا ایران است با مردمان بزرگ و بی نظیرش و به هیچ کسی باج نخواهند داد. علم پایه همه پیشرفت هاست و می توانیم ظرفیت های بزرگ کشور را در زیر چتر حرم ایران اسلامی گردآوریم تا قدرت بی بدیل انقلاب را زیر سایه ولایت به پیش ببریم تا راه های مانده و قله پیش رو را فتح کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار