خبرهای داغ:

فعالیت مراکز جامع سلامت، تجمیعی و معین خوزستان در نوروز

مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی، ۱۶ ساعته و مراکز خدمات جامع سلامت تجمیعی و معین خوزستان در تعطیلات عید نوروز به مردم خدمات رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۶۴
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: مراکز جامع سلامت شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته خدمات سلامت را به مراجعان ارائه خواهند داد و تمهیدات لازم برای خدمت رسانی در صورت افزایش بار مراجعه‌های سرپایی در این مراکز پیش بینی شده است.

دکتر پژمان بختیاری نیا افزود: علاوه بر مراکز جامع سلامت شبانه روزی، مراکز خدمات جامع سلامت عادی نیز به صورت تک شیفت به همراه پایگاه‌های سلامت تابعه هر مرکز در تعطیلات نوروزی با ظرفیت ۵۰ درصد نیرو فعال هستند.

 

وی ادامه داد: برنامه ریزی در خصوص تداوم ارائه خدمات تشخیص و درمان کووید ۱۹ در مراکز منتخب انجام شده و این مراکز در ۲ شیفت صبح و عصر در ایام نوروز فعال هستند، اما در صورتیکه بار مراجعه روزانه آن‌ها کمتر از ۴۰ نفر باشد صرفا خدمت رسانی در شیفت صبح ارائه خواهد شد.

 

دکتر بختیاری نیا در پایان ضمن آرزوی سلامتی و سال خوب و پر برکت از مردم شریف استان خوزستان خواست برای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان عزیز شیوه نامه‌ها و موازین بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار