خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از افتتاح نمایشگاهی در راستای نمایش توانمندی ۲۵۰۰ گروه جهادی خوزستان و با حضور کارآفرینان استانی و کشوری در ۳۰۰ غرفه نمایشگاه های شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی در اهواز خبرداد.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۸۵
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سرهنگ سید اسلام موسوی، در گفتگو با خبرنگار بسیج  عنوان داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با هدف ارائه خدمات گروه های جهادی و حضور تولید کنندگان در زمینه معرفی محصولات صنایع دستی و تبدیلی کشاورزی اقدام به برگزاری نمایشگاه های شکوه هجرت و طلایه دارن اقتصاد مقاومتی می نماید.

 

 

 

وی افزود: در این نمایشگاه از دستاورد های طلایه داران اقتصاد مقاومتی، محصولات تولیدی کارآفرینانی از استان و سطح کشور در ۳۰۰ غرفه اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه بین المللی اهواز رونمایی می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی و جهادی در برهه های زمانی مختلف نشان از ظرفیت عظیم این جریان در امر محرومیت زدایی و پیشرفت دارد. 

 

سرهنگ موسوی گفت: گروه های جهادی خوزستان که شامل شش قرارگاه پهنه ای، ۳۰ قرارگاه منطقه ای و ۳۰ قرارگاه محله ای می باشد با بیش از ۲۵۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف چون سیل، زلزله، کرونا، آب رسانی، محرومیت زدایی، سازندگی و دیگر بخش ها در کنار مردم خوزستان بوده اند. 

 

 

 

وی ادامه داد: به منظور نمایش دستاوردهای جهادگران بسیج سازندگی و کار آفرینان، نمایشگاه های شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی فردا باحضور مسئولین افتتاح می گردد و از ۲۴ تا ۲۸ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز آماده بازدید عموم و علاقه مندان است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها