مدیر کل دادگستری استان ایلام:

کارگاه آموزشی حقوق یاران بسیج در ایلام برگزار شد

مدیر کل دادگستری استان ایلام: بسیجیان با داشتن بصیرت و آگاهی به قوانین و مقررات حقوقی می‌توانند به نظام و مردم خدمت کنند.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۰۳
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،دکتر عمران علیمحمدی؛ مدیر کل دادگستری استان ایلام در کارگاه یک روزه آموزشی و توانمند سازی حقوق یاران حوزه‌های مقاومت بسیج که در مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد، در رابطه با مبارزه با فساد گفت: برای مبارزه با فساد اداری ابتدا باید منشأ و خاستگاه فساد را شناسایی کنیم و لازمه اینکار شناخت آسیب‌های هر مجموعه و دستگاه است و بایستی با این آسیب‌ها بطور جدی مبارزه کرد. یکی از این آسیب‌ها عدم بینش اعتقادی و سوءاستفاده از مقام و موقعیت اداری است و خیلی از فساد‌ها از این جا ناشی می‌شود.


عمران علیمحمدی با اشاره به توصیه‌های رهبری در رابطه با اخلاق کارگزاران نظام به موضوع اشرافی گری پرداخت و گفت: اگر مسولین دچار اشرافی گری بشوند این کار در جامعه رایج می‌شود و کم کم اشرافی گری کل جامعه را در بر خواهد گرفت.

وی در رابطه با نقش و خدمات بسیج افزود: بسیج همواره در همه صحنه‌ها حضور تاثیر گذار داشته است و منشأ خدمات فراوانی به کشور شده و خیلی از مشکلات کشور با روحیه جهادی بسیجیان حل شده است. بسیجیان با داشتن بصیرت و آگاهی به قوانین و مقررات حقوقی می‌توانند به نظام و مردم خدمت کنند.

سرهنگ منوچهر ملکی مسول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه استان ایلام هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی هرچه بیشتر حقوق یاران حوزه‌های مقاومت بسیج با مسایل حقوقی عنوان کرد و گفت: رسالت سازمان بسیج حقوقدانان همسویی با دستگاه قضایی و کمک به کاهش حجم ورودی پرونده‌های قضایی است.

وی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به همت بسیج حقوقدانان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در رابطه با سه محور عدالت خواهی، مبارزه با فساد و دفاع از حقوق جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی برگزار شد.

کارگاه آموزشی حقوق یاران بسیج در ایلام برگزار شد

ارسال نظرات