خبرهای داغ:
سردار سلامی؛

فرهنگ جهاد و شهادت سرمایه بزرگ اقتدار انقلاب اسلامی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ جهاد و شهادت سرمایه بزرگی برای اقتدار کشور ما، حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، استقلال و پیشرفت کشور است
کد خبر: ۹۴۹۹۱۰۲
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادمان شهدای اروند، منطقه عملیاتی والفجر ۸ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان کرد: دفاع مقدس یکی از مقاطع پر افتخار و قطعات سرافراز تاریخ کشور ما است که فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ما ریشه دار کرد.

سردار سلامی بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره آن حماسه های پرافتخاری که شهدای ما، جانبازان رزمندگان و فرماندهان ما آفریدند پاسداشت آن حماسه ها و انتقال آن فرهنگ به نسل های جدید یک ضرورت است.

 

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد و شهادت یک سرمایه بزرگی برای اقتدار کشور ما است عنوان داشت: این سرمایه در حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، استقلال و پیشرفت کشور نقش موثری دارد.

 

  

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حضور جوانان ما در این عرصه ها بسیار امید بخش است و ما را به آینده این کشور امیدوار می کند گفت: پرچمی که در دست شهیدان ما بود هرگز بر زمین نمی افتد و این جوانان نسل های جدید این پرچم را حمل و این کشور را حفظ می کنند.

 

سردار سلامی ادامه داد: ملت عزیز ما به برکت همین جوانان مومن و پر افتخار می درخشد و تاریخ پر افتخار نورانی گذشته را برای آینده هم ان شالله تکرار خواهد کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها