خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال گفت: ضرورت دارد رشادتهای شهداء و عظمت کار آن ها برای نسل جوان و نوجوان ما تبیین شود
کد خبر: ۹۴۹۹۱۰۹
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید حسن درویشی یادواره این شهید بزرگوار و شهدای عملیات بدر در شهرستان شوش دانیال علیه السلام برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید عطاء الله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش ع در این مراسم ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء و سالروز شهادت شهید حسن درویشی بعنوان شهید شاخص شهرستان، بیان داشت: یادواره های شهدا از مصادیق مهم جهاد تبیین هستند. 

 موسوی افزود: امروز ضرورت دارد رشادتهای شهداء و عظمت کار شهداء برای نسل جوان و نوجوان ما تبیین شود.

 

وی در ادامه ضمن بیان این نکته که تمام تمرکز و سرمایه گذاری دشمنان انقلاب و ملت ما، معطوف به  نسل جوان و ضربه زدن به این سرمایه عظیم کشورمان است، تاکید کردند جوانان و نوجوانان امروز به مثابه تنگه احد هستند که باید در مقابل هجوم دشمنان از ایشان محافظت و مراقبت شود.

 

سرهنگ  موسوی در پایان بیان داشت: این شهرستان دارای مردمان پاک و مومن و محب اهل بیت علیهم السلام و پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امسال راهپیمائی بی نظیر ۲۲ بهمن و همچنین جشن های چند هزار نفری به مناسبت اعیاد شعبانیه را شاهد بودیم و این مردم و این جوانان ان شاءالله زمینه سازان ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها