خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

حضور به موقع و مقابله به هنگام ما در جنگ ترکیبی؛ ابتکار عمل را از دشمن می گیرد

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه جنگ ترکیبی دشمن بر علیه ملت ایران همچنان با شیوه های مختلف برقرار است، گفت: امروز در جنگ ترکیبی اگر صحنه مقابله را با حضور به موقع و به هنگام بدست بگیریم ابتکار عمل را از دشمن خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۲۷
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه برنامه ریزی ستاد روز قدس، یوم الله دوازدهم فروردین و ساماندهی امور فرهنگی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام گفت: در رابطه با روز جهانی قدس؛ امام راحل فرمودند: اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

وی عنوان کرد: این موضع قاطع، انقلابی و اسلامی امام خمینی (ره) مانع از تکثیر نسخه اسرائیل شد، جلوگیری از گسترش این غده سرطانی و آغاز حرکت معکوس و اضمحلال این رژیم منحوس شد.

حجت الاسلام مشرفی عنوان کرد: امسال مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان بیرجند؛ از میدان ابوذر و مسجد امام حسین (علیه السلام) به سمت میدان قدس خواهد بود.

حجت الاسلام مشرفی به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: این روز آغازی بر احیاء حاکمیت اسلام و جمهوری اسلامی ایران است که بایستی بزرگ داشته شود و برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مبارزه با طاغوت و احیا مکتب عدالت گستر اسلام مسیر ظلم را محو می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و ماه رمضان، بیان کرد: پیام اصلی این ایام در استان برگرفته از منویات آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛ تقویت اراده مومنین بر تکریم ماه خداست؛ این پیام و موضوع اصلی این دو هفته است که به علت تلاقی بهار طبیعت و معنویت بایستی دنبال شود.

حجت الاسلام مشرفی افزود: همزمانی این ایام با یکدیگر فرصت ناب تکریم و تقویت اراده‌ها برای زمینه سازی این موضوعات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ایام نوروز و بهار فرصت حضور مردم در تفرجگاه ها و طبعیت است، گفت: مخاطبین جامعه تبیینی و معنوی ما این ایام در این امکان  حضور دارند، که لازم است ما مسئولین در این زمینه ایفای نقش کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، اورژانس، حمل و نقل جاده‌ای و برخی نهاد‌ها در این ایام پای کار خدمت به مردم هستند، اما کافی نیست چرا که این ایام بهترین فرصت خدمت سایر نهاد‌های متولی فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی به مردم است.

حجت الاسلام مشرفی به نقشه‌های هر روزه دشمن بر علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: امروز همچنان جنگ ترکیبی دشمن برقرار است که به شیوه‌های مختلف به ترویج شبه، فساد، کشف حجاب و بی بند و باری در جامعه اسلامی می‌پردازد و اخیرا به دنبال ناامنی مدارس ایران و مسمویت دانش آموزان است.

رئس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر این ایام در صحنه حضور و رصد کافی نداشته باشیم و میدان را برای دشمنان باز بگذاریم قطعا آن‌ها اهداف و نقشه‌های شوم خود را دنبال می‌کنند و به جامعه ضربه می‌زنند؛ بنابراین بایستی حضور پررنگ در این ایام در جامعه داشته باشیم.

وی به مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که دیروز در بیرجند تشکیل شد، اشاره کرد و گفت: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بر مدیریت عرصه فرهنگی و تبلیغی در این ایام تاکید شد و این تکلیف بر دوش ما مجموعه‌های فرهنگی است که ایفای نقش کنیم تا پیشگیری را که بهتر از درمان است داشته باشیم.

حجت الاسلام مشرفی تاکید کرد: حضور به موقع ما در صحنه ابتکار عمل را از دشمن می‌گیرد و میدان و عمل به دست ما می‌افتد.

وی اظهار داشت: همان گونه که در روز ۲۲ بهمن حضور جمعی عظیم را مدیریت می‌کنیم این ایام نیز نیازمند مدیریت و حضور نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها