زنجان _ استاندار زنجان گفت:استان زنجان طی سال آینده در تحویل پروژه های نهضت ملی مسکن سال خوبی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۳۶
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

استان زنجان سال آینده روند مطلوبی را در تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛محسن افشارچی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان، با بیان اینکه  پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان در سطح کشور دارای  شرایط و وضعیت مناسبی است، گفت: در اجرای این پروژه عظیم این استان خیلی خوب پیش می رود ولی به خاطر پیشرو بودن در سطح کشور مشکلات را هم اول لمس می کند.

وی اظهار کرد: استان زنجان به عنوان خاکریز اول، مشکلات اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن را جلوتر از سایر استانها می ببیند و با جان و دل لمس می کند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه پروژه های نهضت ملی مسکن ترکیبی از وام بانکی و آورده مردمی است، تاکید کرد: هر کجا که آورده مردم در پروژه ای خوب بوده خوشبختانه به نسبت پیشرفت کاری خوبی هم داشته است.

افشارچی تاکید کرد: خوشبختانه بانک مسکن استان زنجان در خصوص تامین مالی پروژه های نهضت ملی مسکن عملکرد و حرکت بسیار خوبی در سطح کشور دارد و از تلاش مدیریت این مجموعه قدردانی می کنم چرا که باتمام توان و جدیت پیگیر تامین مالی این پروژه بزرگ است.

وی بر لزوم تثبیت جایگاه اول بودن استان در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح کشور تاکید کرد و بیان داشت: حفظ این جایگاه سخت است و باید خیلی تلاش شود، چرا که وقتی به یک نقطه مطلوب می رسیم نگه داشتن آن بسیار مهم است و برای تثبیت آن باید تلاش کنیم.

بنده از نزدیک در جریان اجرای پروژه ها قرار می گیرم

استاندار زنجان، با بیان اینکه نسبت به زود خانه دار شدن مردم دغدغه دارم، بیان داشت: بنده نسبت به حرکت و اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن نظارت می کنم و از نزدیک در جریان امور کارها قرار گرفته و با پیمانکاران صحبت می کنم.

افشارچی با بیان اینکه سه ماه فصل کاری فعالیت وجود نداشت، افزود: از پیمانکاران انتظار دارم از اسفندماه سرعت کاری خود را بالا ببرند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه خوشبختانه خیلی از پیمانکاران مصالح لازم را برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن را خریداری و دپو کردند، گفت: به امید خدا وضعیت خوبی در این خصوص داریم.

استاندار زنجان تصریح کرد: پیمانکاران صورت وضعیت دارند و باید تسویه شود که در این راستا مردم و شبکه بانکی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

پروژه های نهضت ملی مسکن به عنوان بزرگترین دغدغه ذهنی بنده مطرح است

افشارچی، با اشاره به اینکه استان زنجان طی سال آینده در تحویل پروژه های نهضت ملی مسکن سال خوبی خواهد داشت، یاد آورشد: متناسب با آورده مردمی، پروژه ها هم به صورت تدریجی به متقاضیان واگذار می شود.

وی گفت: هر سه ماه یک بار (اواخر فصل بهار، فصل تابستان و پاییز) تحویل واحدهایی در اشل یا مقیاس هزار واحدی را در استان خواهیم داشت.

استاندار زنجان در پایان بیان داشت: پروژه های نهضت ملی مسکن به عنوان بزرگترین دغدغه ذهنی بنده مطرح است و نسبت به تامین مسکن تک تک مردم دغدغه دارم. 

ارسال نظرات