خبرهای داغ:

نمایش اقتدار و توان نیروی دریایی در یادمان شهدای اروند

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به حضور کاروان های راهیان در یادمان های دریایی خوزستان از نمایش اقتدار و توان نیروهای دریایی در آب های اروند کنار و یادمان شهدای والفجر ۸ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۴۳
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سردار نوذری، در بازدید از منطقه عملیاتی شهدای والفجر ۸ اروند کنار عنوان کرد: بعد از یک وقفه دوساله بخاطر کرونا، امسال حجم زیادی از زوار از سراسر کشور که اکثرا جوان از دانش آموزان و دانشجویان هستند میزبان هستیم.

 

 

 

وی تاکید کرد: در راستای جهاد تبیین و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم روایت گری دفاع مقدس هم نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در یادمان ها صورت می گیرد یادمان شهدای والفجر ۸ اروند کنارهم  بخشی از توان نیروی دریایی به نمایش گذاشته شده است.

 

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی جوانان به ویژه دانشجویان در نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه هوافضا و دریایی شده است، عنوان کرد: گشت دریایی در اروند رود هم برای کاروان های راهیان نور مستقر است و هم نمایش های بخشی از توان دریایی است،  از همه مردم برای حضور در یادمان ها دعوت می کنیم تا با خاطرات دفاع مقدس و اتفاقات آن دوران آشنا شوند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها