تبریز- فرمانده سپاه میانه با اشاره به عوامل قدرت آفرین برای یک کشور، گفت: امروز امتی پیروز میدان خواهد بود که اقتصادی پویا، علمی نافع، و قدرت تهاجمی و دفاعی برتری داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۶۷
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی صدای قلم دانشمندان، صدای پوتین مجاهدین، و صدای چرخ ریسندگان را سه ضلع مثلت قدرت آفرینی و پیشرفت جامعه تلقی کرده و گفت: در کشور ما اکنون ریل گذاری درستی از این ارکان قدرت شده است و دشمن در تلاشی ناکام در پی تضعیف آن است.

   وی از برقراری ارتباطات راهبردی بین سه کشور ایران، روسیه و چین، تداوم برنامه‌های هسته‌ای و موشکی، دولت سازی همراه با جمهوری اسلامی در کشور عراق، و بروز سازی مباحث اقتصادی با کشورهای همسایه، به عنوان علایم آشکار رشد و توسعه و قوی شدن یاد کرد و افزود: دشمن از دیدن این پیشرفت ها ناراحت است و در تلاش برای تزریق یاس و ناامیدی به جامعه و تحریک و تطمیع عوامل فریب خورده برای نیل به نقشه هایش است ولی مانند همیشه راهبردهایش یک به یک، شکست خورده است.

   فرمانده سپاه میانه اظهار داشت: آنان از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکرده و نخواهند کرد و گواه عینی آن تشکیل بیش از ۴۰۰ عنوان پرونده قضایی علیه ایران است.

   بیرامی آخرین حربه و ابزار دشمن برای یاس آفرینی و ایجاد بدبینی نسبت به نظام و انقلاب را بحث مسمومیت های اخیر در مدارس کشور عنوان کرد و متذکر شد: جو روانی ایجاد شده، اضطراب و استرس مردم با دستگیری عوامل فتنه و رسوایی دشمن فروکش کرد و اینبار نیز چیزی جز ناکامی عاید دشمن و عوامل فریب خورده اش نشد.

   نشست روشنگری و بصیرت افزایی در بین کارکنان سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات