خبرهای داغ:
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از فعالیت مراکز درمانی شبانه روزی تامین اجتماعی استان در تعطیلات نوروز و ارائه خدمات به مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۱۱
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، دکتر هدایت اله عبدی زاده گفت: باوجود مشکلات و کمبود‌هایی که امسال داشتیم، اما از عملکرد مراکز درمانی راضی هستیم، ولی همچنان انتظار‌ها زیاد است و باید بیشتر تلاش کنیم که رضایت نهایی ما، رضایت بیمه شدگان است.فعالیت مراکز درمانی شبانه روزی تامین اجتماعی خوزستان در نوروز

 

وی افزود: در سال آینده مراکز را موظف کردیم با برنامه ریزی و مطالعه و شناسایی موانع و چالش‌ها برنامه‌های کاری خود را ارائه دهند و همچنین این مراکز باید از همه واحد‌ها و کارکنان خود برنامه بخواهند.

 

دکتر عبدی زاده ادامه داد: با عنایت به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و ضرورت پیگیری امر درمان در موارد اورژانسی و بستری و با توجه به اینکه اکثر مراکز خصوصی تعطیل هستند مقرر است همچون سال‌های قبل مراکز درمانی بستری و سرپایی شبانه روزی خود در خصوص ارائه خدمات مطلوب و بهتر به مهمانان نوروزی اقدام شایسته کنیم.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در نوروز اشاره و اضافه کرد: در این روز‌ها مراکز درمانی شبانه روزی تابعه مدیریت در ایام تعطیلات آماده ارائه خدمات درمانی از جمله خدمات سرپایی و بستری به بیماران و مسافران نوروزی هستند.

 

این مقام مسئول می‌گوید: بیمارستان‌های تامین اجتماعی امیرالمومنین (ع) اهواز، ۱۷ شهریور آبادان، امام موسی کاظم (ع) ماهشهر، شهید مصطفی خمینی بهبهان، شفا مسجدسلیمان، شهدا شوشتر، تامین اجتماعی دزفول و دی کلینیک ۸ شهریور آبادان، پلی کلینیک‌های شهید رجایی اهواز، شهید دقایقی امیدیه، شهید حیاری هفت تپه و سوم خرداد خرمشهر، چهارم خرداد دزفول و درمانگاه بندر امام خمینی در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به بیمه شده‌ها و مهمانان نوروزی هستند.

 

دکتر عبدی زاده به حضور مجدد کاروان‌های راهیان نور در استان اشاره کرد و گفت: از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی تمهیدات پوشش راهیان نور در مراکز درمانی دزفول و آبادان دیده شده است که در مدت حضور راهیان نور در استان، این عزیزان هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

 

وی همچنین با اشاره به ایجاد یک درمانگاه موقت تامین اجتماعی در منطقه عملیاتی طلاییه افزود: این درمانگاه از ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۳ فروردین ۱۴۰۲ با بهره گیری از پزشک، پرستار، دارویار و آمبولانس به زائرین و راهیان نور ارائه خدمات درمانی رایگان می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها