خبرهای داغ:
حسینی محراب در افتتاحیه نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه صنایع بزرگ از صنایع کوچک نشات می گیردگفت؛ برپایی چنین نمایشگاه هایی نشانه رشد و بلوغ کشور در صنایع کوچک و مشاغل خانگی است.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۷۶
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان؛

نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت با حضور مسئولین استان و کارآفرینانی از ۱۶ استان سراسر کشور و شهرستان های خوزستان در ۳۴۰ غرفه افتتاح گردید.

 

استاندار خوزستان در ابتدای این آئین  برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را نشانه بلوغ و رشد کشور در صنایع کوچک و مشاغل خانگی دانست و اظهار داشت: امروز عزیزانی با کمترین هزینه و بیشترین تلاش که ناشی از اراده تسلسل ناپذیر آن‌ها است؛ تولیداتشان را در معرض دید عموم قرار دادند و امیدواریم که با استقبال خوب مردم قدمی برای خودکفایی این عزیزان برداشته شود.

 

 

 

حسینی محراب بر نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف به ویژه مسائل اقتصادی تأکید کرد و بیان داشت: هرجایی که جوانان ما وارد عرصه اقتصادی می شوند و با ذهنیت فعال خود به طراحی می‌پردازند؛ نتیجه خوبی در پی داشته است.

 

 

 

وی با بیان اینکه تولیدات باید متناسب با نیاز صورت گیرد؛ عنوان داشت: صنایع بزرگ از صنایع کوچک نشأت می گیرد، آنچه که ما از کشورهای دیگر می‌بینیم این است که به خوشه‌های صنعتی توجه کرده اند و تولیدات خود را متناسب با نیازهای کارگاه‌های متوسط و کوچک انجام دادند و سپس این صنایع را با صنایع بزرگ پیوند می‌دهند.

 

 

 

استاندار خوزستان افزود: هر چه هزینه های تولید کاهش یابد در مقابل قدرت رقابت افزایش خواهد یافت.

 

 

 

حسینی محراب بر ایجاد امید در جامعه تأکید داشت و تصریح کرد: ما به امیدآفرینی نیاز داریم، زمانی که افزایش تولید ملی هدف قرار گیرد به همه خواسته‌های خود خواهیم رسید.

 

 

 

وی در پایان از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها خواست تا خودباوری غرفه‌داران این نمایشگاه را که مصداق بارز ” ما می‌توانیم” است را به تصویر بکشند.

 

 

 

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توانمندی گروه‌های جهادی و کارآفرینان در راستای نمایش توانمندی ۲۵۰۰ گروه جهادی خوزستان و با حضور کارآفرینان استانی و کشوری در ۳۴۰ غرفه نمایشگاه‌های شکوه هجرت و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در اهواز برگزار شده است.

 

این نمایشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با هدف ارائه خدمات گروه‌های جهادی و حضور تولیدکنندگان جهت معرفی محصولات صنایع دستی و تبدیلی کشاورزی اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های شکوه هجرت و طلایه دارن اقتصاد مقاومتی کرده است.

 

 

 

در این نمایشگاه از دستاوردهای طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، محصولات تولیدی کارآفرینانی از استان و سطح کشور در ۳۴۰ غرفه در محل نمایشگاه بین المللی اهواز رونمایی می‌شود.

 

 

 

گفتنی است این نمایشکاه به منظور نمایش دستاوردهای جهادگران بسیج سازندگی و کارآفرینان، این نمایشگاه از ۲۴ اسفندماه تا ۲۸ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها