خبرهای داغ:

دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با استاندار خراسان جنوبی

رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با استاندار خراسان جنوبی دیدار گردند.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۰۴
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و کارکنان این مجموعه امروز با قناعت، استاندار خراسان جنوبی دیدار وگفت و گو نمودند.


در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ضمن تشکر از از پشتیبانی‌های مجموعه استانداری در مناسبت‌های مختلف؛ با اشاره به سخن معروف:" بُنی الإسلام على کلمتین: کلمه التوحید، وتوحید الکلمه"، بر باور یکتا پرستی و سخن واحد داشتن تاکید نمود و افزود: ما بر حسب وظیفه باید دولت اسلامی کشور، خصوصاً دولت انقلابی و مردمی را تقویت و حمایت نمائیم و از این ظرفیت ارزشمند برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حداکثر استفاده را ببریم و فضای همدلی و یکپارچگی را ایجاد نمائیم.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: نگاه ما باید نگاهی تمدنی و آرمانی نسبت به جایگاه‌های خدمت باشد، زیرا زحمات و تلاش‌های دولت انقلابی نه تنها موجب شکوفایی استعداد‌های کشور بلکه زمینه ساز اتفاقات مطلوب در عرصه منطقه و بین الملل است.


وی با اشاره به موضع حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: اسرائیل باید از بین برود؛ گفت این موضع امام باعث جلوگیری از تکثیر اسرائیل‌های جدید، جلوگیری از گسترش اسرائیل موجود و زمینه سازی اضمحلال رژیم منحوس اسرائیل گردید به طوری که خود اسرائیلی‌ها اعتراف کردند که "خطر بسیار بسیار به ما نزدیک است و ما از درون در حال تکه تکه شدن هستیم. " افزود نگاه تمدنی حضرت امام باید سرلوحه تلاش‌های همه مسولان این نظام الهی باشد.


حجت الاسلام والمسلمین مشرفی، با بیان اینکه امروز مرز‌های جغرافیایی برای کار‌های تبلیغی برداشته شده است، بر استفاده کامل از ظرفیت و توانمندی تمامی دستگاه‌ها تاکید نمود و افزود: برای اقدامات فرهنگی نیازمند کارتشکیلاتی در خور شأن مردم عزیزمان هستیم و این ظرفیت در استان خراسان جنوبی وجود دارد و هم اکنون کمیته طرح و برنامه و سایر کمیته‌های تخصصی در حال انجام وظیفه با افق نگاه اثربخشی و مشارکت حداکثری دستگاه‌ها و با کارکرد مقابله با جنگ ترکیبی دشمن هستند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به همزمانی بهار قران با بهار طبیعت افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان باید در ضمن عملیات مشترک با هم افزایی و حضور پررنگ و ارائه خدمات فرهنگی تبلیغی در تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی دارای جمعیت، در این برهه زمانی ابتکار عمل را از دشمن بگیریم و مانند راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، زمینه شادی و نشاط معنوی مردم و شکست دشمن در ترویج فرهنگ منحطش را رقم بزنیم.

وی در ادامه خواستار مساعدت استاندار جهت فراهم شدن میدان اجتماعات چند منظوره، و صوت مناسب جهت مراسم راهپیمایی‌های طول سال گردید.

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار