خبرهای داغ:
به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لارستان؛

دوازدهمین نشست هم اندیشی روحانیون شاغل در ادارات لارستان برگزار شد

دوازدهمین و آخرین نشست هم اندیشی روحانیون شاغل در ادارات لارستان به دبیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۱۳
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در ادامه سلسله نشست های ماهانه روحانیون شاغل در ادارات و ارگانهای شهرستان که از ابتدای سال ۱۴۰۱ و به دبیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان رقم خورد ، دوازدهمین و آخرین نشست هم اندیشی امسال به میزبانی مسئول محترم دفتر شورای نگهبان لارستان با حضور فعال روحانیون شاغل و رسمی در ادارات، نهادها و سازمان های دولتی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه لارستان هدف از برگزاری این برنامه را هم افزایی روحانییون در خصوص نقش آفرینی و اثربخشی بیش از پیش طلاب، روحانیون و مبلغین شهرستان در عرصه های تبلیغی، آموزشی، فرهنگی، محرومیت زدایی و امورات اجتماعی شهرستان دانست و اهم مصوبات یکساله این مجمع را تشکیل، تجهیز و اعزام گروه جهادی نقش آفرین از بین طلاب و روحانیون به مناطق محروم شهرستان به صورت مستمر؛ ساماندهی، توانمندسازی و اعزام طلاب مستعد و دغدغه مند به مدارس در قالب طرح امین اعم از برادران و خواهران طلبه عنوان کرد.

برگزاری کارگاه های توانمندسازی ویژه اساتید، مبلغان و مبلغات شهرستان همچون مدیریت مسجد، فرق و مذاهب؛ عفاف و حجاب؛ جهادتبیین و اجرا و برنامه ریزی جهت حضور فعال طلاب جوان در عرصه های ورزشی و تربیت بدنی واعزام به مسابقات استانی از دیگر مصوبات این نشست بود که دهقانی به آن اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این نشستهابه صورت ماهیانه و اقتضایی برگزار می شود گفت: اعضای این مجمع در سال ۱۴۰۱ ضمن بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه محترم شهرستان، دیدارهایی نیز با فرماندار فرمانداری ویژه، فرمانده هان سپاه و نیروی انتظامی، ریاست دانشگاه آزاد، ریاست کمیته امداد و برخی دیگر از مدیران ارشد شهرستان لارستان داشته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه لارستان در پایان تصریح کرد: به توفیق الهی این نشست ها در سال آینده نیز با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت و گام های اجرایی موثرتری در راستای تحقق بخشی به مصوبات سال ۱۴۰۱ برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها