مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تلاش مخلصانه گروه های جهادی در سراسر کشور ملموس است.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۲۱
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره آموزش و توانمندسازی گروه های جهادی، قرارگاه های جهادی و هیئت رئیسه وکارگروه های تخصصی مجمع جهادگران استان چهارمحال و بختیاری  با عنوان"رسم جهاد- رسم خدمت- رسم هجرت" برگزار  و از گروه های برتر جهادی با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  و مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه استان چهارمحال و بختیاری  در مجتمع لاله شهرکرد تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این مراسم ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خمینی در سالگرد رحلتش، ایشان را سرباز مطیع ولایت دانست که در راستای پیروزی انقلاب و حمایت از رهبری بعد از رحلت حضرت امام(ره) نقش آفرین بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه تصریح کرد: تلاش مخلصانه گروه های جهادی در سراسر کشور و همه عرصه ها ملموس و قابل مشاهده است.

وی افزود: گروه های جهادی به قدمت اسلام سابقه دارند و اولین ویژگی آنها اخلاص وکار برای خداست. زیرا نمی شود بخاطر ریا و تظاهر، جان خود را برای کمک به دیگران به خطر انداخت .

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، گفت: کارهای جهادگران مصداق عینی کار برای خداست و یکی از جلوه های آموزشی اسلام و نظام اسلامی، همین کمک به دیگران است که طبق سیره پیامبر و معصومین علیهم السلام است.

این مقام مسئول، با اشاره به نقش علما و روحانیت در تشکیل گروه های جهادی، تصریح کرد: دومین ویژگی گروه های جهادی این است که مخصوص مردم ایران است و در دیگر نقاط جهان کمتر می بینیم که بغیر از نهادهای دولتی، گروه های مردمی برای کمک به دیگران به میدان بیایند.

وی خدمات جهادگران بسیجی در خط مقدم برای کمک به مردم در سیل و کرونا و ... را یادآوری کرد و گفت: جهاد تبیین از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و گروه های جهادی باید در این زمینه هم نقش آفرینی کنند.

حسینی صدر، انجام کار بدون توقع و همراه با پشتکار و ایمان وتعهد را از دیگر ویژگی های جهادگران بسیجی در خدمت به مردم و نیازمندان عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پایان ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند جهادگران در عرصه های مختلف، حضور استاندار و جمعی از مدیران استان چهارمحال و بختیاری  در میدان به صورت جهادی بویژه در کمک به مردم در بارش برف سنگین امسال را قابل تقدیر دانست.

گفتنی است؛ در این مراسم که نمایندگان 500 گروه جهادی حضور داشتند، از 130 جهادگر برتر بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری  تجلیل شد.

ارسال نظرات