معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ۱۰۷۰ نفر در طرح معلمان نمونه در سطح استان شرکت کرده اند.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۶۴
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، ایمان سبحان نژاد در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق با تجليل از زحمات شبانه‌روزی آنان در بحث رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان کار بزرگی بود که توسط دولت مردمی ایران قوی اجرا شد.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی مجموعه امور اداری احکام رتبه بندی ۱۳ هزار ۸۰۰ معلم در سطح استان صادر شده است که تعدادی از همکاران انتقالي ایراداتی داشتند که تا پایان روز جمعه نیز احکام آنان صادر خواهد شد.

سبحان نژاد گفت: اگر همکارانی به رتبه خویش اعتراضی داشته باشند در سامانه ثبت کنند تا به‌اعتراض آنان نیز رسیدگی شود و رتبه ای که استحقاق آن را دارند دست یابند.

وی با بیان اینکه معاونین پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق سربازان واقعی میدان جهاد در عرصه تعلیم وتربیت هستند گفت: در سال تحصیلی جاری علی رغم مشکلات با تلاش مجاهدانه کارهای بزرگی در حوزه رتبه بندی و رفاهی انجام گرفت که در تاریخ آموزش وپرورش بی نظیر بود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش استان از افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی در روز ۲۷ اسفندماه در سطح شهرستانها و مناطق خبر داد و گفت: تلاش کنید در ستاد اسکان بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهید و با سعه صدر و حوصله و با حسن خلق که نشان از فرهنگ غنی مهمان نوازی مردم استان است پذیرای مهمانان نوروزی باشید.

وی بر رعایت قانون و مقرارت در تمام امور مسائل اداری و مالی در سطح ادارات و مدارس تاکید کرد و از تلاشهای دلسوزانه همه معاونین پشتیبانی، امور اداری ، فناوری و تعاون در سال ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی کرد.

محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز موفقیتهای بدست آمده در حوزه آموزش متوسطه را مرهون تلاشها و همکاری‌های معاونین پشتیبانی و مجموعه همکارانشان در سطح شهرستانها و مناطق دانست و از آنان‌ خواست مقدمات کار ساماندهی نیروی انسانی را در دستور کار قرار دهند.

فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه در دهدشت گفت : تحول در آموزش وپرورش نیازمند نیروی انسانی متخصص، متعهد و کاربلد است که با تلاش مجاهدانه و آموزش های لازم ،باید بستر را برای تربیت نیروی انسانی کار آمد بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم نماییم.

در پایان این جلسه با اهدا لوح سپاس از فعالیتهای معاونین پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق استان در سال جاری تجلیل شد.

ثبت نام بیش از هزار نفر در طرح معلمان نمونه در سطح استان/ رتبه بندی معلمان کار بزرگی بود که توسط دولت مردمی ایران قوی اجرا شدثبت نام بیش از هزار نفر در طرح معلمان نمونه در سطح استان/ رتبه بندی معلمان کار بزرگی بود که توسط دولت مردمی ایران قوی اجرا شدثبت نام بیش از هزار نفر در طرح معلمان نمونه در سطح استان/ رتبه بندی معلمان کار بزرگی بود که توسط دولت مردمی ایران قوی اجرا شدثبت نام بیش از هزار نفر در طرح معلمان نمونه در سطح استان/ رتبه بندی معلمان کار بزرگی بود که توسط دولت مردمی ایران قوی اجرا شدثبت نام بیش از هزار نفر در طرح معلمان نمونه در سطح استان/ رتبه بندی معلمان کار بزرگی بود که توسط دولت مردمی ایران قوی اجرا شدثبت نام بیش از هزار نفر در طرح معلمان نمونه در سطح استان/ رتبه بندی معلمان کار بزرگی بود که توسط دولت مردمی ایران قوی اجرا شدثبت نام بیش از هزار نفر در طرح معلمان نمونه در سطح استان/ رتبه بندی معلمان کار بزرگی بود که توسط دولت مردمی ایران قوی اجرا شدثبت نام بیش از هزار نفر در طرح معلمان نمونه در سطح استان/ رتبه بندی معلمان کار بزرگی بود که توسط دولت مردمی ایران قوی اجرا شد

 

 

ارسال نظرات