درآیین تجدید میثاق همرزمان شهید زمانی با شهدا بیان شد؛
جمعی از همرزمان بسیجی شهید"محمد طاهر زمانی" از تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در منزل شهید و در گلزار شهدای میهه با آرمانهای والای شهیدان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۸۵
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با ادای احترام به مقام والای شهدا بویژه شهید امنیت و دفاع از کیان اسلامی، بسیجی شهید"محمد طاهر زمانی" که در مرز سراوان به شهادت رسید، گفت: شهدای مدافع امنیت برای حفظ اسلام و سلامت و آرامش کشور با مجاهدت به شهادت نایل شدند.

سردار حمید محمدی، ادامه داد: هر کسی باید پس مدتی این دار فانی را وداع و به دیار یاقی می شتابند و پس از مدتی یاد و نام آنها از ذهن ها خارج می شود، اما شهدا در تاریخ زنده و جاویدند.

سردار فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام خداوند منان در قرآن کریم، به زنده بودن شهدا اشاره دارد و در آیه 154 سوره مبارکه بقره می فرمایند"وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فی سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْیاءٌ وَ لکِنْ لا تَشْعُرُونَ" به آنها که در راه خدا کشته مى شوند، مرده نگویید؛ بلکه آنان زنده اند، ولى شما نمى فهمید.

یادگار سالهای دفاع مقدس گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های گوناگون به خصوص در صحنه‌های بین‌المللی مقتدرانه عمل می‌کند به برکت خون شهدا است و وظیفه‌ی ما تبعیت از ولایت و ادامه دادن راه شهدا و عمل به وصیت آنها است.

سردار محمدی، ادامه داد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست، شهادت بهترین تقدیر هر انسانی است و به واسطه آن روح پاک انسان‌های وارسته به عند ربهم یرزقون می‌رسند.

حضور در گلزار شهدا ، تجدید میثاق با شهدا، مداحی و ذکر مرثیه از دیگر بخش های حضور جمعی از همرزمان بسیجی شهید"محمد طاهر زمانی" در منزل شهید و گلزار شهدای میهه شهرستان کوهرنگ بود.

بسیجی شهید "محمد طاهر زمانی" از رزمندگان قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در حین انجام مأموریت در منطقه مرزی سراوان به  درجه رفیع شهادت رسید.

ارسال نظرات