خبرهای داغ:
جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان؛
حجت الاسلام والمسلمین طه توکلی با اشاره به اینکه مدافعان حرم رویش انقلاب اند گفت: این شهدا در جبهه مقاومت موازنه ی قدرت استراتژیک را تغییر دادند، وصیت مشترک این بزرگواران توصیه به ولایت مداری بوده است.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۹۴
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛  هفتمین گردهمایی رزمندگان مدافع حرم و یادواره شهدای مدافع حرم لشکر عملیاتی  ۷ ولیعصر استان خوزستان با حضور  محضر خانواده شهدا و مدافعان حرم و رزمندگان برگزار گردید.

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه توفیق داریم که به عنوان خادمان این مکتب از خانواده شهدا تجلیل شود گفت: باید  به جامعه هدف بگوییم که این افراد جز رویش های انقلاب هستند که اگرچه روایات انقلاب و جنگ را تجربه نکردند اما به خوبی شنیدند و در جبهه مقاومت با اعتقادات خود برای صورت بندی در برابر استکبار جهانی رفتند و این لوح افتخار و عزت را بر سینه خود چسباندند.

 

حجت الاسلام والمسلمین توکلی ادامه داد: اینها ثابت کردند که اگر در دوران امان حسین (ع) بودند در رکاب ایشان می ماندند در زمان حضرت علی (ع)  و  جلوی سکولاریسم سنتی می ایستادند و از جوانان و نوجوانان نیز می‌خواهیم که سرگذشت شهدای مدافع حرم که رویش های انقلاب هستند تامل کنند و به وصایا عمل کنند.

 

وی افزود: وصیت مشترک شهدا توصیه به ولایت مداری و دفاع از آرمان ها و دستاوردها و حریم کشور و رعایت حجاب و عفت و حیا بوده است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها