خبرهای داغ:

برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین پایگاه میثم تمار حمیدیه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) سپاه ناحیه حمیدیه از برگزاری برنامه‌های هفتگی نشست بصیرتی جهاد تبیین و قـرائـت دعای توسل و ذکر اهل‌بیت(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۹۷
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج‌ حضرت سیدالشهدا(ع) طی گفتگو با خبرنگار بسیج از برگزاری برنامه های هفتگی نشست بصیرتی جهاد تبیین و قرائت دعای توسل و ذکر اهل بیت(ع) در این پایگاه با حضور بسیجیان‌ مؤمن، متدین و انقلابی و عاشقان اهل بیت(ع) و اهالی روستا خبر داد. 

 

وی در ابتدا ضمن اشاره به حدیثی از حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که می فرمایند: هر که در مجلسی بنشیند که در آن یاد ما(اهل بیت) زنده می شود، قلبش در روزی که قلب ها می میرند، نمی میرد. و در ادامه گفت: که سه شنبه هر هفته در مسجدصاحب الزمان(عج) روستای دهکده نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین و قرائت دعای توسل همراه با ذکر و یاد اهل بیت علیهم السلام برگزار میشود. 

 

فرمانده حوزه بیان این‌ مطلب پرداخت که این برنامه‌ها با حضور بسیجیان مؤمن، متدین و انقلابی و عاشقان اهل بیت(ع) بصورت هفتگی برگزار میشود در آن ابتدا بسیجیان به تحلیل های سیاسی روز و روایتگری از سیره‌ شهداء عزیز و گرانقدر می پردازند و در ادامه قرائت دعا پرفیض توسل، سخنرانی انجام می شود.

 

وی در پایان‌ ضمن تقدیر و تشکر از تمام بسیجیان فعال مؤمن، متدین و انقلابی و عاشقان اهل بیت(ع)که در این مراسمات

حضور گرم دارند آرزوی‌ توفیق و موفقیت روز افزون و ثبات در قدم را از خداوند متعال خواستار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار