پیام تسلیت مشترک مسئولین سپاه زنجان در پی شهادت جانباز نبی الله رضایی

زنجان- فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی عجل الله استان زنجان در پیامی مشترک شهادت جانباز ۷۰ درصد نبی الله رضایی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۰۲
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی؛فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی عجل الله استان زنجان در پیامی مشترک شهادت جانباز ۷۰ درصد نبی الله رضایی را تسلیت گفتند.  

پیام تسلیت مشترک مسئولین سپاه زنجان در پی شهادت جانباز نبی الله رضایی

متن پیام به این شرح است:  

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ  

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ  

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.

   آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند.  

خبر شهادت جانباز صبور و فقید این دیار نبی الله رضایی پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تاثر فراوان شد.

این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سالها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.  

اینجانبان ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور استان تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت داریم.  

به گزارش بسیج؛جانباز 70 درصد شهید نبی‌الله رضایی، در سال 1342 در زنجان به دنیا آمد.  

وی در سال 1365 و در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه مجروح و قطع نخاع شد و به درجه جانبازی 70 درصد نایل آمد و صبح دیروز به خیل شهیدان پیوست.    

ارسال نظرات