تبریز- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: رویکرد برنامه های این سازمان محله محور بوده و تلاش داریم از ظرفیت هر محله و مساجد در احرای آن ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۰۶
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر نصیربیگی در جمع خبرنگاران افزود:  نقش سازمان در اجرای برنامه ها باید به عنوان  متولی اصلی هدایت گری است و قطعا برانامه هایی مثبت و تاثیرگذار خواهند بود که با استفاده از ظرفیت مردم در محلات اجرا شود.

وی با بیان اینکه در اجرای برنامه ها نیز تلاش داریم سرانه برنامه ها متوازن و بر اساس احصای ظرفیت ها و نیازمندی آن ها توزیع شود، اظهارداشت: قطعا اجرای برنامه ها در نقطه مرکز شهر نمی تواند نیازهای فرهنگی اجتماعی مردم را پاسخگو باشد.

نصیربیگی اضافه کرد: برای اجرای برنامه ها در محلات نشست های تخصصی با افراد مختلف برگزار شده تا طراحی برنامه ها طبق نیازمندی ها تدوین و اجرا شوند.

وی از اجرای برنامه افطارلیق همزمان با شب های ماه رمضان در محلات مختلف خبر داد و گفت: در این برنامه ضمن معرفی نخبگان علمی، فرهنگی و هنری هر محله قصد داریم مباحث مشارکت های اجتماعی همچون آزادی زندانیان غیر عمد را نیز مطرح و از ظرفیت مردم در این راستا استفاده کنیم.

نصیربیگی برگزاری  المپیاد فرهنگی ورزشی پرچم در تبریز را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در راستای حمایت از ورزش حرفه‌ای و شناخت استعدادهای ورزشی نوجوان و کودک برگزار می شود.

ارسال نظرات