خبرهای داغ:

آمادگی ۷۰۰ مدرسه در خوزستان برای اسکان مسافران نوروزی

۷۰۰ مدرسه با پنج هزار و ۲۰۰ کلاس درس در خوزستان برای اسکان میهمانان نوروزی آماده‌سازی شده است.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۴۶
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تجهیز ۷۰۰ مدرسه در خوزستان برای استقرار مسافران نوروزی گفت : ۴۱ پایگاه اسکان در آموزش و پرورش استان برای پذیرش مسافران نوروزی استقرار پیدا کرده است و ۲ هزار نفر از همکاران ما نیز آموزش‌های لازم را برای راهنمایی میهمانان نوروزی دیده‌اند.

 

مسعود حمیدی‌نژاد با بیان اینکه ستاد اصلی اسکان آموزش و پرورش در محل فلکه ساعت اهواز مستقر است، گفت: ۷۰۰ مدرسه با پنج هزار و ۲۰۰ کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی آماده‌سازی شده است.

 

حمیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات آموزش و پرورش یکصد کلاس درس به عنوان کلاس ویژه در نظر گرفته شده است و ۲هزار و ۲۰۰ کلاس در گروه الف و ۸۰۰ کلاس در گروه ب و یکهزار و ۲۰۰ کلاس در گروه ج پذیرای میهمانان نوروزی که به خوزستان سفر می‌کنند، هستند.

 

وی با بیان اینکه مراکز رفاهی آموزش و پرورش محدود هستند، گفت: مراکز رفاهی نیز در اغلب شهر‌های استان خوزستان آمادگی لازم برای پذیرش میهمانان نوروزی را دارند، ولی این مراکز محدود هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: در شهرستان خرمشهر نیز اقدامات لازم برای اسکان مسافران در مدارس انجام شده است تا میهمانان نوروزی به جای استقرار در پارک‌ها از امکانات مدارس استفاده کنند.

 

وی بیان کرد: با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون۶۴۰ خانواده در محل‌های تعیین شده از سوی ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش مستقر شده‌اند.

 

گفتنی است ، نوروز سال گذشته حدود ۱۱۰ هزار خانواده در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان مستقر شدند که پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد با افزایش افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها