به همت جهادگران و خادمیاران گروه های جهادی شهید طهرانی مقدم، شمس الشموس و محبین اهل بیت(ع) یادواره شهدای منطقه محمد صفر شهرستان هامون برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۵۸
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هامون، عباس اصغریان مسئول گروه جهادی محبین اهل بیت(ع) گفت: وظیفه ما نسبت به شهدا مشخص است، شهادت عشق به وصال خداوند و محبوب است.

وی افزود: ۲۲ اسفند بنا به پیام و دستور حضرت امام(ره) روز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا نام گذاری شده که همانطور که همه ما می دانیم شهدا زنده هستند و امروز جز ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت، یادی می کنیم از شهدای عزیزمان که در این مرز و بوم فداکاری های زیادی انجام دادند.

مسئول گروه جهادی محبین اهل بیت(ع) گفت: این روز به این دلیل است که ما بتوانیم ارتباط با شهدا بگیریم و بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کار دشواری است ،ابتدای جنگ و ابتدای انقلاب ایثار و از خودگذشتگی بود که انقلاب به ثمر نشست برای همین این سالها که با جنگ ترکیبی دشمن رو به رو هستیم نیاز به روحیه ی شهدایی داریم.

این مقام مسئول افزود: شهدا مثل گنجینه هایی هستند که ما باید هر چند بار سری به این عزیزان بزنیم و با آنها راز و نیاز کنیم و به اندازه وسعمان از این گنجینه های معنوی استفاده کنیم .

اصغریان در پایان گفت: با توجه به حضور گروه های جهادی در منطقه خواستیم تا با برگزاری مراسم یادواره شهدای منطقه روستای محمد صفر انشالله بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و شرمنده شهدا نباشیم و روز به روز عزت، اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را شاهد باشیم و بتوانیم با این خبر ها در راه ترویج و فرهنگ و ایثار و شهادت گام های خوبی را برداریم.

گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین باهری استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان سرگزی امام جمعه شهر علی اکبر و سردار صیادی به سخنرانی و روایت گری پرداختند و در پایان از خانواده های معظم شهیدان شیبک و فراهی با اهدای تندیس و هدیه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات