با همت گروه جهادی شهید طهرانی مقدم:

نشاط اجتماعی در بین خانواده های روستایی ایجاد شد

گروه های جهادی شهیدان تهرانی مقدم، محمد زاده و شمس الشموس با برگزاری جشن بزرگ خانوادگی نشاط را بین خانواده های روستایی ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۶۰
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هامون، میثم کرامتی مقدم، مسئول گروه جهادی شهید طهرانی مقدم گفت: همزمان با نزدیک شدن به پایان سال ۱۴۰۱ گروه های جهادی استان با هماهنگی بسیج سازندگی با حضور در مناطق محروم شهرستان های زهک، نیمروز و هامون اقدام به برگزاری فعالیت های جهادی، اجتماعی و فرهنگی نمودند.

وی افزود: گروه جهادی شهید طهرانی مقدم با حضور در منطقه شهرک علی اکبر و روستاهای حاشیه کوه خواجه اقدام به برگزاری اردوی جهادی نمود که در راستای ایجاد نشاط اجتماعی با همکاری گروه جهادی شهید محمد زاده جشن بزرگ خانواده را در دومین روز از حضور خود در منطقه اجرا کرد.

کرامتی مقدم با اشاره به فعالیت های جهادی در در اجرای گروه جهادی شهید طهرانی مقدم گفت: در طول مدت اقامت در منطقه حاشیه کوه خواجه با اهدای دو سرویس جهیزیه به دو زوج محروم در منطقه، دو سرویس ویژه عشایری از قبیل گاز پکنیک، کتری قوری، سرویس ملامین روفرشی و دیگ و برگزاری جشن کار خود را شروع کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به تکمیل عملیات اجرایی خانه عالم روستای محمد صفر، توزیع ۲۵ کیسه آرد، توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی، توزیع پوشاک ویژه عیدانه افزود: برگزاری یادواره شهدای منطقه و راهپیمایی خانوادگی در روستای محمد صفر ، ایستگاه نقاشی، معرفی و اعزام بیماران شناسایی شده به شهر زابل از دیگر فعالیت های جهادی در دست اجرای این چند روز اقامت و حضور گروه جهادی در منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار