خبرهای داغ:

دشمنان از روحیه جهادی ملت ایران بیمناک هستند

فرمانده سپاه باروق گفت: دشمنان نظام و انقلاب از روحیه جهادی ملت بزرگ ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه واهمه دارند.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۷۶
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، فخرالدین حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق، امروز 26 اسفند در آیین تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان که در سالن جلسات فرماندهی سپاه برگزار شد، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها ثابت کرده‌اند، از روحیه و تفکر جهادی ملت ایران بیمناک هستند، و از آن واهمه دارند.
وی بسیج را یکی از بزرگ‌‌ترین و بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست، ادامه داد: به پشتوانه این نهاد مردمی می‌توان بسیاری از قله‌های افتخار را فتح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق با بیان اینکه، این نهاد ارزشمند برای مقابله با دشمنان، حفظ و ترویج ارزش‌های والای انقلاب، تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام‌خمینی(ره) آمادگی لازم را دارد.

وی با بیان اینکه، در طول ۴۴ سال محبوبیت بسیج بیش‌ازپیش حفظ و تحکیم شده است، اظهارکرد: دشمنان ما نسبت به بسیج بغض و نفرت دارند، همچنین ثابت کرده‌اند، از این نهاد مقدس هراسان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق با بیان اینکه، سال جدید را با ماموریت‌های متفاوتی آغاز خواهیم کرد، برای موفقیت در راه تحقق اهداف و اجرای برنامه‌ها ابراز امیدواری کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار