خبرهای داغ:
یک مبلغ جهادگر در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

از برپایی میز خدمت تا جهاد امید آفرینی

حجت الاسلام محمدی در گفت وگو با بسیج به رزمایش خدمت‌رسانی طلاب خواهر و برادر جهادی در قم پرداخت و گفت: در رزمایش طلاب قمی، قریب به ۱۵۰نفر از جهادگران به مدت ۵روز در بخش های مختلف خدمت رسانی انجام دادند.
کد خبر: ۹۴۹۹۵۲۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

از برپایی میز خدمت تا جهاد امید آفرینی
حجت الاسلام محمدرضا محمدی مسئول قرارگاه ملی جهادگران طلاب قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،  با اشاره به مشارکت گروه های جهادی طلاب برادر و خواهر در فعالیت در مناطق کم برخوردار، عنوان کرد: بخش های خدمت رسانی قرارگاه طلاب با محوریت جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین در حال انجام است و موفق شده ایم اخیرا گروه های جهادی طلاب را در ۶ تیم ۲۰نفره که از ۲۵ اسفند آغاز شد به ارائه خدمات مشاوره، مهدویت، بهداشت و درمان، کودک و نوجوان، فرزند آوری، پاسخ به احکام و سوالات شرعی در ۵نقطه از استان قم بپردازیم.

این مبلغ جهادی، با اشاره به رزمایش اخیر طلاب جهادی قم در راستای خدمت رسانی به مردم ادامه داد: در این رزمایش قریب به ۱۵۰نفر از جهادگران به مدت  ۵ روز در بخش های مختلف خدمت رسانی انجام دادند.

این جهادگر قمی با اشاره به اینکه ایجاد گفتمان سازی طلبه ها در جهت ایده پردازی جهادی، گفت: در رزمایشی که اخیرا با حضور طلاب جهادی برادر و خواهر دنبال کردیم، میز خدمت با محورهای مختلف از جمله امید آفرینی، خدمات و مشاوره های درمانی، مشاوره خانواده، تبیین فرزندآوری، احکام و پاسخ به شبهات و مهدویت، کودک و نوجوان و زیست عفیفانه حجاب و عفاف طی عملیاتی با همکاری ۶ گروه جهادی طلبه خواهر در آرامستان ها برای اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مسئول قرارگاه ملی طلاب جهادگر افزود: در روز دوم رزمایش باتوجه به شروع سال جدید و میزبانی مسافران نوروزی ۶ گروه جهادی به غبارروبی بقاع متبرکه و مساجد بین راهی جهت استفاده مسافران پرداختند. همچنین توانستیم با اعزام گروه های جهادی متخصص به روستاهای محروم جهت برپایی میزخدمت با موضوعات مختلف فرهنگی اجتماعی بپردازیم.

ت5379
انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها