استاندار سیستان و بلوچستان به کمپین نه، به سوانح جاده‌ای پیوست

استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان خاش به کمپین نه، به سوانح جاده‌ای پیوست.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۹۲
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پست ایمنی و سلامتی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر خاش بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر در شهرهای مختلف استان حضوری مقدرانه و قابل تجلیل دارد، از اینکه نیروهای سخت کوش این نهاد در سازمان امور جوانان و امداد و نجات در قالب پایگاه های امدادی و خدماتی حضوری فعال و تاثیر گذار دارند، باعث افتخار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر محورهای استان دو طرفه بوده و حجم مسافرت ها بالا و جاده ها هم مسافت طولانی دارند، از هم وطنان بزرگ ایرانی و هم استانی ها تقاضا داریم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن و سالم داشته باشند و نوروز امسال کمترین خسارت را در جاده‌های استان داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در روزها و ماهها و سالهای اخیر متاسفانه به دلیل شرایط نامطلوب جاده های استان شاهد وقوع سوانح ناگواری بوده ایم که امیدواریم در نوروز امسال مشارکت و همراهی مردم خوب منطقه و ایران را با مسوولان امدادی و خدمات رسان و پلیس داشته باشند.

کرمی اظهارداشت: دولت بودجه های خوبی را برای دوبانده کردن محورهای استان پیش بینی و اختصاص داده و پروژه‌های عمرانی در این موضوع اجرا و در حال انجام هستند، امیدوارم در سال آینده شاهد جهش در کارهای جاده سازی و عمران استان باشیم.

ارسال نظرات