همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش سابقه دار و از عاملین درگیری دسته جمعی در شهرستان ملایر توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۹۸
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع درگیری دسته جمعی در یکی از تالار‌های شهرستان بلافاصله چندین اکیپ از کلانتری ۱۲، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی در محل حاضر می‌شوند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که درگیری طایفه‌ای و خانوادگی بوده که در اثر این درگیری دو نفر مجروح و به بیمارستان اعزام و ضاربین متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات و بکارگیری شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی ۳ نفر از عوامل درگیری و ضاربین را که از اراذل و اوباش سابقه دار بودند شناسایی و در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش شهروندان جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده، اظهار کرد: پلیس با تمام توان با مخلان نظم وامنیت عمومی و هنجار شکنان برابر قانون برخورد نموده و به مجرمان اجازه جولان نخواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات