خبرهای داغ:
معاون دادستان قم گفت: اجرای طرح سالم سازی بوستان ها در دستور کار نهادهای مختلف استان قرار گرفته و دستورات قضایی لازم جهت برخورد با متخلفین صادر گردیده است.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۲۶
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

اخطار دادستانی قم به برهم زنندگان امنیت اجتماعی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسلم خانی معاون دادستان عمومی و انقلاب قم ضمن هشدار جدی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: پیرو مطالبات متعدد مردمی و اعلام نارضایتی شهروندان از وضعیت بوستان های شهر و با تصویب قرارگاه ۱۹ دی، اجرای طرح سالم سازی بوستان ها در دستور کار نهادهای مختلف استان قرار گرفته و دستورات قضایی لازم جهت برخورد با متخلفین صادر گردیده است.
وی افزود: در این طرح با هدف بهره مندی حداکثری خانواده ها از محیط بوستان ها با هرگونه هنجار شکنی وجریحه دارکردن عفت واخلاق عمومی در اماکن عمومی وبوستان برخورد خواهد شد، و ضابطین قضایی نیز با حضور پررنگ تر به مقابله با مظاهر و مصادیق علنی فساد و هرگونه مزاحمت برای نوامیس خواهند پرداخت.
مسلم خانی در پایان با اخطار جدی به قانون شکنان اعلام داشت: آسایش و آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی بوده و عاملین نزاع و اراذل و اوباش بدانند در صورت برهم زدن نظم بوستان ها پیگرد قضایی در انتظار آنها خواهد بود.

ارسال نظرات