خبرهای داغ:

تبریز بهشت ماندگار، میزبان شادمانی شهروندان تبریزی

تبریز- جشنواره نوروزی «تبریز؛ بهشت ماندگار»، با حضور گسترده شهروندان تبریزی در محوطه عمارت تاریخی ائل گلی با برگزاری مراسمي آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۴۴
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در آئین افتتاح جشنواره تبریز بهشت ماندگار، ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان نوروزی کهن‌شهر تبریز، گفت: جشنواره نوروزی امسال با عنوان «تبریز، بهشت ماندگار» فرصتی برای ایجاد نشاط و شادمانی و نیز معرفی هر چه بهتر تبریز عزیز در عرصه ها و حوزه های گوناگون برای شهروندان و گردشگران نوروزی در تمام نقاط شهر و عرصه های مختلف است.

امیر نصیربیگی با بیان اینکه این رویداد میزبان همه اقشار شهروندان نیز خواهد بود افزود: براساس برنامه از پیش تعیین شده، فرهنگسراها و بوستان‌های تبریز میزبان اجرای این برنامه ها خواهند بود و در ایام نوروز، در تمامی مناطق دهگانه شهر، برنامه هایی متناسب و متنوع برگزار می‌شوند.

وی با قدردانی از حسن توجه شهردار محترم و شورای اسلامی شهر تبریز برای حمایت از برنامه های نوروزی و ماه مبارک رمضان که در قالب برنامه های بایراملیق و افطارلیق برگزار می‌شوند، توجه به مصادیق فرهنگی، اجتماعی، دینی و خانوادگی را در این حوزه مد نظر قرار داد.

نصیربیگی با دعوت از عموم شهروندان و مهمانان بهاری برای حضور در این برنامه ها خاطر نشان کرد: امید است شهروندان با حضور در این برنامه، همدل و یاری رسان ما در اجرای برنامه های موثرتر و پرشور تر فرهنگی در سال جدید باشند.

 این برنامه با هنرنمایی گروه‌های آیینی سنتی، عروسک‌های غول پیکر، موسیقی عاشیقی، تواشیح، نورافشانی و نمایش، تا پاسی از شب میزبان جمع پرشور شهروندان و مهمانان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها