مسوول فرهنگی بسیج دانش آموزی ناحیه فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار بسیج فیروزکوه از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس فیروزکوه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۶۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

 

حسینی،  گفت: سن تکلیف یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به بشریت ارزانی داشته و در این دوران انسان توفیق عبادت همراه با شناخت را پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خداپرستی در میان این فرشتگان زمینی است؛ افزود: اگر دانش آموزان عزیز از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند هیچگاه اسیر وسوسه های شیطان نمی شوند.

 

حسینی نقش والدین در تربیت فرزندان را بسیار با اهمیت دانست و گفت: والدین به عنوان الگوهای عینی رفتاری می‌توانند فرزندان خود را به شناخت هر چه بیشتر هدایت کنند.

مسوول فرهنگی بسیج دانش آموزی فیروزکوه تصریح کرد: فرهنگ انسان ساز نماز و رعایت حجاب اسلامی و آشنایی دانش آموزان با مراجع تقلید از مهم ترین برنامه هایی است که تلاش می کنیم تا به بهترین شکل به دانش آموزان دختر آموزش دهیم.

در این مراسم که به همت اداره آموزش و پرورش،بسیج دانش آموزی و حوزه علمیه خواهران فیروزکوه و با حضور محمد حیدری منش فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش دانش‌آموزان و دانش آموزان پایه سوم دبستان  از مدارس دخترانه این شهرستان برگزار شد شرکت کنندگان به اجرای سرود جمعی پرداخته؛ سوگندنامه‌ جشن تکلیف از سوی دانش‌آموزان قرائت و نخستین نماز جماعت دانش اموزان به سن تکلیف رسیده در محل مسجد اقامه شد.

ارسال نظرات