امام جمعه موقت فیروزکوه گفت: آل سعود به عظمت و اقتدار ایران پی برده است.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۶۷
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

حجت الاسلام یدالله سراج، امام جمعه موقت فیروزکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به توافق بین ایران و عربستان، خاطرنشان کرد: برخی کشورها همچون رژیم صهیونیستی در انتظار جنگ بین این دو کشور بودند و از توافق بین ایران و عربستان بسیار عصبانی هستند چراکه از اختلاف بین کشورهای اسلامی مسرور خواهند شد؛ آل سعود با همکاری آمریکا و غرب در جنگ یمن به دنبال جنگ با ایران بود؛ این توافق نشان داد آل سعود به عظمت و اقتدار ایران پی برده است.

امام جمعه موقت فیروزکوه بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ کشور فراز و نشیب‌های فراوانی اعم از سیل، زلزله، جنگ احزاب را تجربه کرد؛ خدا را شاکر هستیم که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است؛ پرچم تجزیه ایران را به دست می‌گیرند، عده‌ای پرچم سلطنتی شدن ایران را برافراشته‌اند و هر گروه متضاد هم هستند؛ سیاستمداران دنیا به اتحاد ظاهری مخالفین جمهوری اسلامی ایران خندیدند!.

سراج افزود: افتخار ما به قرآن محمد است؛ اگر این قرآن به زبان عجم فرستاده می‌شد اعراب زیر بار این نمی‌رفتند از بس که لجوج و جاهل بودند، فرمود همین قرآن را به لسان عربی فرستادم و ایرانیان استقبال کردند؛ این عزت ایران است که قرآن بیان می‌کند چون ایرانی منطق دارد و از منطق استقبال می‌کند.

 

وی تاکید کرد: استکبار جهانی نه مردم ما را شناختند، نه کشور ما را شناختند و نه رهبر ما را شناختند در نتیجه خطا می‌کنند؛ ملتی که ۱۴۰۰ سال اشک بر اباعبدالله (ع) می‌ریزد عزت‌مند است، این اشک ریختن نشان می‌دهد ما یاور مظلومان عالم هستیم؛ این ملت دوباره یوق حاکمان ستمگر را بر گردن خود نخواهد انداخت؛ رهبر ما با حکم حکیمانه سخن می‌گوید، رهبر ما فریاد می‌زند هیات من الذله! دنیا با این ملت و با این رهبری می‌خواهد بجنگد؟ این خیالی باطل است.

 

 

خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات