فرماندار شهرستان سرخه گفت: ایجاد امنیت و آرامش در سطح راه های شهرستان در نوروز ۱۴۰۲ برای مسافران و زائران امام هشتم (ع) از اولویت های اصلی و حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۸۶
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه سال جدید، حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه، سرهنگ جلیل موقوفه ای فرمانده انتظامی استان سمنان ودیگر مدیران و فرماندهان استانی و شهرستانی از پلیس راه سرخه و پایگاه های موقت نیروی انتظامی بازدید کردند.                                                                                                        

در این دیدار سرهنگ موقوفه ای اظهار کرد: پرسنل غیور نیروی انتظامی در ایام نوروز در آماده باش کامل بوده و در تمامی نقاط عبوری مسافران، حضور پررنگی خواهند داشت.

او افزود: در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۵ دستگاه وسیله خدمات رسان بصورت شبانه روزی، ۷ دستگاه به صورت کنترل نامحسوس ،۴ دستگاه وسیله نقلیه با شاخصه ی پلیس بزرگراه همراه با ۱۲۰ دستگاه دوربین نظارتی و یگان‌ پهپادی محورهای مواصلاتی استان را کنترل خواهند کرد.‌

در ادامه کرمانی اظهار کرد: با توجه به تردد بالا و حجم زیاد مسافران از عوامل زحمت کش نیروی انتظامی بابت آمادگی بالا و خدمات دهی مناسب تشکر می کنم.

او افزود: ایجاد امنیت و آرامش در سطح راه های شهرستان در نوروز ۱۴۰۲ برای مسافران و زائران امام هشتم (ع) از اولویت های اصلی و حائز اهمیت است که خدا را شکر و این امر با برنامه ریزی های انجام شده به خوبی در حوزه شهرستان صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها