مسجد جمعه سرخه به همت خواهران بسیجی نظافت شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) گفت: طبق سنت حسنه ای که در کشور جاری است، نظافت و غباروبی مسجد و پایگاه به همت جهادگران بسیجی شهید محمد تقی پیوندی انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۹۰
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز سال جدید و فرارسیدن ماه مهمانی خدا، نظافت مسجد جمعه و پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه به همت خواهران بسیجی انجام شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مساجد به عنوان خانه خدا و محلی برای راز و نیاز کردن بندگان همواره مورد توجه است اما برای پر رونق نگاه داشتن مساجد و جذب و حضور جوانان و نوجوانان تلاش برای پاکیزگی آن از مصادیق روشن آباد کردن مسجد است که نباید از آن غافل شد.

او با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هستیم و طبق سنت حسنه ای که در کشور جاری است، با غبار روبی و معطر کردن مساجد به عنوان خانه خدا، به استقبال ماه مبارک رمضان می رویم افزود: اسلام ارائه دهنده بهترین آداب زندگی برای تامین خوشبختی بشر در دنیا و آخرت است و در این آداب از پاکیزگی و تندرستی پیروان خود به هیچ عنوان غفلت نکرده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: این سنت پسندیده هر سال در مسجد اجرا و امسال نیز به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی انجام شد. امیدواریم این فرصت پیش آمده بهار طبیعت و بهار عبادت بهترین استفاده را داشته باشیم.

اسیری خاطرنشان کرد: همچنین در آستانه سال جدید خواهران بسیجی حلقه صالحین جهت دیدار وعرض تسلیت با یکی از اعضای شورا این پایگاه مقاومت در منزل او حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، آیات قرآن را جهت شادی روح امواتش تلاوت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار