مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز از عوامل ساخت و پخش برنامه تلویزیونی "فصل ایستادگی" قدر دانی کرد و این برنامه را برنامه ای موفق در انعکاس فعالیتهای سپاه استان دانست.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۹۳
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: در برنامه تلویزیونی "فصل ایستادگی" که حاصل تلاش ها و زحمات عزیزان ما در روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان البرز بود، بخشی از تلاشها و زحمات مدیران ، مسئولین و خصوصا فرمانده سپاه استان البرز سردار علیرضا حیدرنیا به خوبی منعکس شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: از تلاشهای مدیرکل صدا و سیمای استان و همکاران ایشان در انتشار زحمات و تلاشهای همکاران ما در سپاه استان البرز نیز تقدیر و تشکر میکنم و با مساعدت این عزیزان توانستیم بخشی از زحمات و تلاشهای سپاه استان را پخش و منتشر کرده و به اطلاع مردم عزیز برسانیم.

حجت الاسلام والسلمین یوسفی با اشاره به اینکه اگر تلاشها و زحمات مدیران، فرماندهان، آحاد بسیجیان و پاسداران به اطلاع مردم برسد آثار و برکات زیادی دارد، اظهار کرد: مردم با این اطلاع رسانی ها و با وجود این خدمتگذاران و ایجاد امیدآفرینی به آینده دلگرم میشوند.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج در حوادث و ناآرامی‌های اخیر کشور، با صبر و خویشتنداری بر ناآرامی‌ها غلبه کرده و توانستند بر همه اهداف پیچیده دشمن فائق آیند و همکاری مردم با سپاه یکی دیگر از آثار و برکات این اطلاع رسانی ها در چنین برنامه هایی است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: پشتوانه اصلی این نظام مردم هستند و بخش زیادی از این ارتباط بین مردم و نظام از طریق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که گوشه هایی از تلاش‌های پاسداران از طریق برنامه فصل ایستادگی به اطلاع مردم عزیز رسید و تاثیرات آن را به عینه از طریق مطالعات و بررسی های میدانی شاهد بودیم.

وی در پایان گفت: سالی که گذشت با شرایط کار پرمشقت سپری شد و به فضل الهی در سال جدید که با ماه مبارک رمضان آغاز می شود و با معنویتی که همراه است امیدواریم بتوانیم اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از گذشته پیش ببریم و پایه گذاری زمینه های حکومت جهانی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات