صعود کوهنوردان گردان فاتحین استان بوشهر به قله تشکر

رزمندگان و بسیجیان گردان ویژه فاتحین استان بوشهر به قله تشکر استان هرمزگان که با نام و یاد شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان آغاز کرده بودند،صعود کردند.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۰۹
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  تیم کوهنوردی یگان ویژه فاتحین تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر با موفقیت به قله تشکر بلندترین قله استان هرمزگان صعود کرد.

 

این تیم که سال جاری نیز موفق به صعود به قله بیرمی استان بوشهر شده بود، ۲۷ اسفند ماه امسال توانست طی دو روز به قله تشکر بلندترین قله استان هرمزگان با ارتفاع سه هزار و ۲۶۷ متری به یاد شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان صعود کند.

 

سروان پاسدار حمید اردشیری فرمانده گردان ویژه فاتحین استان بوشهر گفت: اجرای برنامه های کوهنوردی در این یگان به منظور بالابردن اعتماد به نفس و تجربه زندگی در شرایط سخت و همچنین ارتقا آمادگی جسمانی نیروهای این یگان صورت می گیرد.

 

حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر یکی از صعود کننده به ارتفاعات تشکر، به تبیین فلسفه قیام عاشورا پرداخت و گفت: دفاع و پیروری از ولایت فقیه و تداوم راه شهدا وظیفه امروز آحاد مردم  است و رسالت بسیجیان در این میان بیش تر از سایر اقشار است.

 

رزمندگان و بسیجیان گردان فاتحین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر همچنین در این صعود پرچم پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر روی قله تشکر استان هرمزگان به اهتزار درآوردند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات